1) Nikad vise necu kupiti proizvod Gorenje
2) Nikad vise necu kupiti nista na Mall.hr.
Dostavljena mi je nova perilica sa neispravnim prikljucnim crijevom za vodu ( neispravan navoj na jednoj strani). Odmah sam javio da ne mogu koristiti perilicu na Mall.hr I oni su mi rekli da mi ne mogu dostaviti novo crijevo, vec da moraju poslati dostavu da poreuzme natrag cijelu perilicu I da mi naknadno dostave drugu ( sa pripadajucim iznosenjima, cekanjem I unosenjem). rekli su da je "najjednostavnije" da problematicno crijevo rijesim kroz garanciju u servisu.
OK. Odem na Gorenje.hr I pocinje kalvarija. Da bi oni "otvorili slucaj" moram dostaviti brdo dokaza kao racun o kupovini, model, neke kodove I sifre sa perilice koje se nalaze na naljepnicama straga I zbog kojih moram razmontirati kuhinju u koju je perilica ugradjena kako bih do njih dospio.
Prebacujuci krivnju s jednih na druge, Gorenje.hr me na kraju kao "najjednostavnije" uputi svom serviseru u Umag da mi on rijesi problem I da mu dam servisni kupon.
OK. Zaputim se u Umag, nadjem se sa serviserom na parking Kauflanda I on mi u prolazu tutne u ruke crijevo I uzme 1 servisni kupon.
Problem sam vidio naknadno. Crijevo je bilo prljavo, staro I koristeno pitajboga gdje.
Nikad vise Gorenje, nikad vise Mall.hr
Ako mi se perilica u garanciji pokvari, bacam je bez popravka ravno u smece gdje I pripada.
Ne zelim vise cuti za nikoga od njih. Nikad! Ni za Mall.hr, ni za Gorenje.hr ni njihove servisere.