Cijena
Dostupnost
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Philips TAT2139WT bežične slušalice mogu se pohvaliti izvrsnom kvalitetom zvuka, uključujući način rada Dynamic Bass za poboljšanje niskih tonova. Slušalice omogućuju do 28 sati korištenja s jednim punjenjem, nude funkciju brzog punjenja i iznimno stabilnu Bluetooth 5.3 bežičnu vezu.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Philips TAT2149BK bežične slušalice s Bluetooth 5.4 vezom mogu se pohvaliti prirodnim zvukom i funkcijom Dynamic Bass za poboljšanje basa. S jednim punjenjem sviraju do 6 sati, a kućište za punjenje produljuje vrijeme rada slušalica za dodatnih 8 sati. Opremljene su mikrofonom za telefoniranje bez ruku i vodootporne su prema IPX4 standardu.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Philips slušalice pružaju vrhunski zvuk s dinamičkim basom i adaptivnim poništavanjem buke. Nude jasne pozive (6 mikrofona), vodootporne su (IPX5) i nude stabilnu Bluetooth 5.4 vezu (više uređaja istovremeno). S do 40 sati reprodukcije i brzim punjenjem, idealne su za svakodnevnu upotrebu. Odlikuju se udobnim pristajanjem i fleksibilnim upravljanjem putem aplikacije, a izrađene su s ekološki prihvatljivim dizajnom i pakiranjem.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Philips TAT2149BK bežične slušalice s Bluetooth 5.4 vezom mogu se pohvaliti prirodnim zvukom i funkcijom Dynamic Bass za poboljšanje basa. S jednim punjenjem sviraju do 6 sati, a kućište za punjenje produljuje vrijeme rada slušalica za dodatnih 8 sati. Opremljene su mikrofonom za telefoniranje bez ruku i vodootporne su prema IPX4 standardu.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Tvrtka Philips osnovana je u Nizozemskoj kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za žaruljama koja je pak nastala kao rezultat komercijalizacije električne energije. Tvrtka se ubrzo razvila u multinacionalnu kompaniju koja proizvodi elektronske proizvode za sveopću uporabu u kućanstvu. U Philipsu žele zadovoljiti cjelovite potrebe potrošača. Tvrtka pomoću naprednih inovacija želi poboljšati kvalitetu života i ugodniji život.