HR homepage banner Popustomanija


Pomoć korisnicima

U web trgovini MALL.HR Moj račun omogućava vam brz i jednostavan pristup podacima o vašim narudžbama. Kao registriran korisnik imate pristup do brojnih podataka. Možete provjeriti stanje vaše narudžbe ili (ako je to još moguće) promijeniti osobne podatke te adresu za primanje računa i za dostavu. Možete stvoriti svoj profil i primati naše e-novosti o akcijskim ponudama, trenutnim popustima i novostima.

Na uvodnoj stranici Moj račun pronaći ćete praktičan pregled. Tu možete mijenjati lozinke, uređivati osobne podatke i adrese za dostavu te za primanje računa, prijaviti se na e-novosti itd. Najposjećenija rubrika su Moje narudžbe, a slijede i ostale.

Web stranica prilagođena je web preglednicima instaliranim na osobna računala, stoga vas molimo da narudžbe predajete na osobnim računalima, kako bi izbjegli pogreške do kojih može doći ukoliko narudžbu želite napraviti preko web preglednika na mobilnim uređajima (GSM telefoni, tableti,..).

1. Moje narudžbe

  • Pregled narudžbi

Sve su narudžbe sustavno poredane po datumu. Svaka narudžba opremljena je vlastitim rednim brojem koji možete koristiti za lakšu komunikaciju s referentima Službe za korisnike i kod identifikacije artikala prilikom osobnog preuzimanja. Popis prikazuje datum narudžbe, cijenu artikala i fazu obrade narudžbe.

  • Detalji o narudžbi – praćenje pošiljke

Unutar svake narudžbe vidite sve podatke koje ste naveli kod narudžbe. To su adresa za slanje računa, adresa za dostavu, način dostave, način plaćanja, identifikacija artikala, broj naručenih artikala i cijena. Pod funkcijom „Praćenje pošiljke“ možete provjeriti gdje se trenutno nalazi vaša narudžba (pripremanje artikala u skladištu, otprema putem dostavne službe, čekanje na preuzimanje itd.)

  • Moj newsletter

Želite li biti obaviješteni o novostima, popustima i posebnim akcijama kao što su besplatna dostava, popusti, sezonske rasprodaje, akcijski kompleti, najpopularniji artikli i slično? Jednostavno označite Da, želim primati newsletter i dobivat ćete ih putem emaila. Newsletter šaljemo sukladno sa akcijama koje su dogovorene sa našim dobavljačima i u kojima za određene artikle možemo našim kupcima ponuditi dodatno snižene akcijske cijene.

  • Ukidanje računa

Ako odaberete mogućnost Ukidanje korisničkog računa primit ćete email s uputama za ukidanje računa. Ukidanje računa je nepovratno i onemogućava pristup podacima o narudžbama.

2. Moj popis za kupnju

Ako kod nas često kupujete iste artikle, onda si možete predaju narudžbe olakšati kreiranjem popisa za kupnju.

3. Moje praćenje

Ako želite pratiti cijenu određenog artikla, možete aktivirati funkciju „Prati cijenu“. Emailom ćemo vas obavijestiti kad artikl postigne vašu željenu cijenu.

Pomoću funkcije praćenja možete pratiti zalihu artikala koji trenutno nisu na skladištu (Rok isporuke nepoznat). Funkciju aktivirate gumbom „Zanima me“. Kada artikl bude na skladištu, o tome ćemo vas obavijestiti emailom.

4. Moje ocjene

Svaki član MALL.HR može kupljeni artikl ocijeniti i za isti upisati komentar, odnosno njegovo iskustvo s njim. Objava ocjene je javna. Član se prilikom pisanja objave odlučuje, želi li uz ocjenu objaviti i svoje ime i mjesto iz kojeg dolazi.

5. VIP klub

Pod ovom rubrikom možete pratiti svoj VIP status ili status za dobivanje VIP statusa, odnosno koliko uvjeta ste već ispunili.

6. Moje adrese

Ako naručujete artikl na drugu adresu (ne na glavnu), ovdje možete dodati novu. To se odnosi na adresu za slanje računa i za adrese za isporuku. Možete upisati više adresa i onda svaki put jednostavno odabrati odgovarajuću.

7. Moji profili

Profili su namijenjeni korisnicima koji često mijenjaju adresu za isporuku (isporuka na posao, u kuću za odmor, kod roditelja itd.). Korištenje profila olakšava vam kupnju i štedi vrijeme. Sada više ne trebate kod svake kupnje unositi uvijek iste podatke kao što su adrese, načini plaćanja i dostava. Kod kupnje jednostavno odaberete jedan od profila i podatci će biti uneseni automatski.

8. Moji podatci

Ovdje mijenjate svoje osobne podatke (ime, prezime, adresu isporuke i računa).

U slučaju problema, kupac s prodavačem MALL.HR može stupiti u kontakt na broj telefona 01 670 0321 ili emailom na info@mall.hr.