Povrat artikla

Važne upute kod povrata artikla:

  • Kad vraćate artikle, priložite obrazac za odustajanje od ugovora. Priložite i kopiju računa.
  • U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem e-maila na info@mall.hr i dogovoriti se za preuzimanje artikla na unaprijed dogovorenoj adresi. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač to jest tvrtka Internet Mall d.o.o., a sve informacije koje su nam potrebne za preuzimanje pošiljke na adresi kupca dogovoriti ćemo putem e-maila ili telefonskog poziva.
  • Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport (pritom možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu, odnosno drugu prikladno sigurnu ambalažu).

Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Na bankovni račun korisnika vraća se samo uplaćeni iznos.

Primljena nagrada se u nijednom slučaju ne isplaćuje ili vraća na MALL.HR račun.

Za sva dodatna pitanja nazovite nas na 01 670 0321 ili nam pišite na info@mall.hr. Rado ćemo vam pomoći.

Povratak artikla za pravne osobe

Ukoliko želite R1 račun, prihvaćate Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. Firmama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje pošiljki u okviru jamstvenih uvjeta. Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povratka kao što to vrijedi za kupce (fizičke osobe).

Za sva dodatna pitanja nazovite na 01 670 0321 ili nam pišite na info@mall.hr. S veseljem ćemo odgovoriti na vaša pitanja.

Obrada oštećenih pošiljki (naknada štete)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Gebruder Weiss) ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava DPD) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o preuzimanju" (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.

Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Štetu je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.

Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah po kod preuzimanja dostavljaču, a manjak unutar originalnog pakiranja u roku od 7 kalendarskih dana od datuma prijema paketa na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.