Problemi s pošiljkom
Artikl oštećen prilikom dostave
Obrada oštećenih pošiljki (naknada štete)
- POVRAT ARTIKLA ZBOG OŠTEĆENJA PRILIKOM DOSTAVE NIJE MOGUĆ BEZ ORIGINALNE AMBALAŽE!
Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu.
Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen putem kontaktnog obrasca. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.
Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu.
Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen putem kontaktnog obrasca. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.
Ako je paket dostavljen putem partnerske prodaje i utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, da nedostaje sadržaj ili da pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti zahtjev.
Šteta se mora prijaviti u roku od 3 kalendarska dana od datuma primitka paketa putem kontaktnog obrazca. Prilikom prijave štete, trebat će nam i fotografije paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog predmeta, priložene naljepnice za dostavu i opis štete.
Postupak povrata
Nepotpuna pošiljka
Ako ste naišli na poteškoće s nepotpunom pošiljkom, molimo vas da najprije u rubrici Moj račun provjerite je li vaša narudžba podijeljena na više pošiljki i je li artikl koji vam nedostaje još u pripremi. Ako unatoč tome ne možete pronaći objašnjenje zašto vam artikl nedostaje, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći.
Kontaktirajte nasU slučaju poteškoća nas kontaktirajte
Nazovite nas na 01 8000 190. Dostupni smo od ponedjeljka do petka od 8.00 do 17.00 i subotom od 08.00 - 12.00.
Ili nam pišite na:
info@mall.hr ili iskoristite naš kontaktni obrazac.
Postupak povrata
Krivi artikli u pošiljci
Dobili ste artikl koji niste naručili? Ispričavamo se zbog neugodnosti, ali vas molimo da nam vratite artikl kako bismo vam mogli vratiti novac.
Kontaktirajte nasKakav je postupak povrata?
Potrebno je izvršiti prijavu na e-mail adresu info@mall.hr ili putem telefonskog broja 01 8000 190. U slučaju pogrešno isporučenog artikla, bit će nam potrebne fotografije zaprimljenog artikla te zelene naljepnice s ambalaže. Ako je artikl dostavljen na kućnu adresu od strane referenta MALL.HR-a, moguće je dogovoriti preuzimanje pogrešno isporučenog artikla na vašoj adresi.
Povrat u MALL.HR MEGA SHOP
Povrat u MALL.HR MEGA SHOP
Artikl koji želite vratiti možete donijeti u MALL.HR MEGA SHOP, molimo donesite račun i popunjen obrazac za povrat artikla koji možete pronaći ovdje.
Povrat po pošti
Povrat po pošti
Također možete koristiti opciju povrata poštom. Preporučujemo da koristite dostavnu službu koja omogućuje praćenje pošiljke. Pripremite artikle na odgovarajući način za transport (možete koristiti originalnu ambalažu ili drugu prikladnu sigurnu ambalažu).
Troškove dostave uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije unaprijed drugačije dogovoreno. Ne primamo pošiljke s otkupninom.
U slučaju povrata poštom, morate učiniti sljedeće:
- Ispunite obrazac za povrate artikala, što je izvor svih informacija koje su nam potrebne za obradu povrata.
- Priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate.
- Vratite stavku na tvorničke postavke, ako se radi o elektroničkom uređaju koji ima tu opciju (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.)
- Pripremite artikl za prijevoz. Prije predaje prijevozniku, artikl pravilno zaštitite. Artikl morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi predmet, kao i originalnom ambalažom kako biste izbjegli oštećenja tijekom prijevoza. Ne zaboravite priložiti obrazac s informacijama i kopiju računa.
- Artikle pošaljite na adresu:
- Savjetujemo vam da pošiljku koju vraćate pošaljete preporučeno, jer je to jedini način da je možete pratiti.
Pemo Centar
Savska Opatovina 36
10 090 Zagreb
Postupak povrata
Česta pitanja
Ako artikl ima oštećenu ambalažu, ali izgleda da artikl u njoj nije oštećen, možete prihvatiti narudžbu, a dostavljača obavijestite o tome da je ambalaža oštećena. Predlažemo da sa dostavljačem napišete zapisnik.
Ako sumnjate da je artikl oštećen, nemojte prihvatiti narudžbu i odmah o tome obavijestite našu Službu za pomoć korisnicima na info@mall.hr.
Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD ili naljepnice pošte, opis oštećenja te broj računa ili narudžbe.
Predlažemo da najprije kontaktirate Službu za pomoć korisnicima na info@mall.hr.