Dostava

Način i trošak dostave i obrade narudžbe

Za web narudžbe iznad 1000 Kn dostava je besplatna. Za nas pakete dostavljaju tvrtke DPD (manji paketi*) i Gebrüder Weiss (veći paketi**), većinu paketa dostavljaju već sljedeći radni dan (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) nakon obavijesti o otpremi. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem. Gebruder Weiss dostavlja isključivo do prvih ulaznih vrata u razini zemlje.

*manji paketi: Kućanski aparati, računalna oprema, igračke, odjeća i obuća, …

**veći paketi: Bijela tehnika, pneumatici, veći televizori, bicikli, …

Paket od nas odlazi još isti dan

Ako su artikli na zalihi u našem središnjem skladištu, na put obično idu još isti dan. To znači da artikle iz zalihe središnjeg skladišta, ako je vaša narudžba predana i potvrđena do 16:00 sati, možete u najboljem slučaju preuzeti već sljedeći radni dan.

Trošak dostave

Tablica troškova dostave:

Dostava Cijena
Osobno preuzimanje na mjestu isporuke u Zagrebu 5,00 Kn
Kontinent: Dostava narudžbi do 999,99 Kn 19,99 Kn
Otoci + poluotok Pelješac: Dostava narudžbi do 999,99 Kn 29,99 Kn
Dostava narudžbi iznad 1000 Kn Besplatno

Besplatna dostava

Za neke artikle osigurana je besplatna dostava, što je jasno označeno u katalogu trgovine. U slučaju da uz artikl s besplatnom dostavom naručite i druge artikle i odaberete istovremenu otpremu narudžbe, dostava je još uvijek besplatna.

Dostava bilo kuda

Naši partneri pakete dostavljaju na adresu unesenu prilikom predaje narudžbe. U svoj profil možete dodati više različitih adresa za dostavu, među kojima možete kod predaje narudžbe odabrati odgovarajuću. Dostava pošiljki moguća je isključivo na području Republike Hrvatske uključujući i neke od otoka navedenih u dokumentu na donjoj poveznici (Raspored isporuka za otoke). Ukoliko se paket dostavlja na područje na koje DPD ne vrši dostavu, preuzimanje se vrši u dogovoru s dostavnom službom.

NAPOMENA: Raspored isporuka za otoke i gradove koji nemaju svakodnevnu isporuku, dostupan je ovdje.

Rokovi isporuke

O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@mall.hr i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim.

Zbog različitih datuma isporuke artikala, narudžba može biti podijeljena na više pošiljki. Možemo ih otpremiti djelomično ili sve odjednom. Ako u 4. koraku predaje web narudžbe odaberete „Otprema cjelokupne narudžbe istovremeno“, narudžbu ćemo vam poslati u jednoj pošiljci. U slučaju da odaberete „Otprema raspoloživih artikala“ narudžba će biti otpremljena u više pošiljki. Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi. U slučaju djelomične isporuke trošak dostave ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci. U slučaju otpreme cjelokupne narudžbe, koja obuhvaća veliki i mali paket, narudžbu će vam dostaviti Gebrüder Weiss. U slučaju otpreme raspoloživih artikala s velikim i malim paketom, mali paket će dostaviti DPD, a veliki Gebrüder Weiss.

Za artikl s oznakom Rok isporuke nepoznat nemamo podatke o tome kada mogu biti isporučeni. Ako vas zanima njegova dostupnost, kod artikla aktivirajte praćenje klikom na gumb „Zanima me“. O dostupnosti artikla obavijestit ćemo vas e-poštom.

Ako ste na predviđeni datum dostave odsutni, u 4. koraku predaje web narudžbe možete kod dostave označiti i željeni datum otpreme vašeg paketa. To znači da na predviđeni datum paket neće biti poslan na navedenu adresu.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Gebruder Weiss) ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava DPD) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o preuzimanju" (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.

Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.

Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.