Dostava

Način i trošak dostave i obrade narudžbe

Za web narudžbe iznad 1000 Kn dostava je besplatna. Za nas pakete dostavljaju tvrtke DPD (manji paketi*) i Gebrüder Weiss (veći paketi**), većinu paketa dostavljaju već sljedeći radni dan (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) nakon obavijesti o otpremi. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem. Gebruder Weiss dostavlja isključivo do prvih ulaznih vrata u razini zemlje.

*manji paketi: Kućanski aparati, računalna oprema, igračke, odjeća i obuća, …

**veći paketi: Bijela tehnika, pneumatici, veći televizori, bicikli, …

Paket od nas odlazi još isti dan

Ako su artikli na zalihi u našem središnjem skladištu, na put obično idu još isti dan. To znači da artikle iz zalihe središnjeg skladišta, ako je vaša narudžba predana i potvrđena do 16:00 sati, možete u najboljem slučaju preuzeti već sljedeći radni dan.

Trošak dostave

Tablica troškova dostave:

Dostava Cijena
Osobno preuzimanje na mjestu isporuke u Zagrebu 5,00 Kn
Kontinent: Dostava narudžbi do 999,99 Kn 19,99 Kn
Otoci + poluotok Pelješac: Dostava narudžbi do 999,99 Kn 29,99 Kn
Dostava narudžbi iznad 1000 Kn Besplatno

Besplatna dostava

Za neke artikle osigurana je besplatna dostava, što je jasno označeno u katalogu trgovine. U slučaju da uz artikl s besplatnom dostavom naručite i druge artikle i odaberete istovremenu otpremu narudžbe, dostava je još uvijek besplatna.

Dostava bilo kuda

Naši partneri pakete dostavljaju na adresu unesenu prilikom predaje narudžbe. U svoj profil možete dodati više različitih adresa za dostavu, među kojima možete kod predaje narudžbe odabrati odgovarajuću. Dostava pošiljki moguća je isključivo na području Republike Hrvatske uključujući i neke od otoka navedenih u dokumentu na donjoj poveznici (Raspored isporuka za otoke). Ukoliko se paket dostavlja na područje na koje DPD ne vrši dostavu, preuzimanje se vrši u dogovoru s dostavnom službom.

NAPOMENA: Raspored isporuka za otoke i gradove koji nemaju svakodnevnu isporuku, dostupan je ovdje.

Rokovi isporuke

O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@mall.hr i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim.

Zbog različitih datuma isporuke artikala, narudžba može biti podijeljena na više pošiljki. Možemo ih otpremiti djelomično ili sve odjednom. Ako u 4. koraku predaje web narudžbe odaberete „Otprema cjelokupne narudžbe istovremeno“, narudžbu ćemo vam poslati u jednoj pošiljci. U slučaju da odaberete „Otprema raspoloživih artikala“ narudžba će biti otpremljena u više pošiljki. Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi. U slučaju djelomične isporuke trošak dostave ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci. U slučaju otpreme cjelokupne narudžbe, koja obuhvaća veliki i mali paket, narudžbu će vam dostaviti Gebrüder Weiss. U slučaju otpreme raspoloživih artikala s velikim i malim paketom, mali paket će dostaviti DPD, a veliki Gebrüder Weiss.

Za artikl s oznakom Rok isporuke nepoznat nemamo podatke o tome kada mogu biti isporučeni. Ako vas zanima njegova dostupnost, kod artikla aktivirajte praćenje klikom na gumb „Zanima me“. O dostupnosti artikla obavijestit ćemo vas e-poštom.

Ako ste na predviđeni datum dostave odsutni, u 4. koraku predaje web narudžbe možete kod dostave označiti i željeni datum otpreme vašeg paketa. To znači da na predviđeni datum paket neće biti poslan na navedenu adresu.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Štetu je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.

Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah po kod preuzimanja dostavljaču, a manjak unutar originalnog pakiranja u roku od 7 kalendarskih dana od datuma prijema paketa na e-mail adresu info@mall.hr info@mall.hr ili na broj telefona 01 670 0321. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.