PR:HR_NOUZOVY_STAV


Dostava

VAŽNA OBAVIJEST
Naša internet trgovina u ovoj izvanrednoj situaciji i dalje djeluje neometano. Međutim, zbog povećanog broja narudžbi moglo bi doći do manjih zakašnjenja prilikom dostave, zato vas molimo za razumijevanje i strpljenje. Kolege u skladištu trude se kako bi vaša narudžba što prije došla do vas. Sigurnost i zaštitu naših zaposlenika i kupaca stavljamo na prvo mjesto, zato smo prilagodili naše poslovanje sukladno svim uputama HZJZ. U brizi za zdravlje omogućili smo BESKONTAKTNU dostavu na adresu i BESKONTAKTNO osobno preuzimanje u našim mjestima koja će od srijede, 1.4. ponovno biti otvorena. Gotovinsko plaćanje je i dalje onemogućeno- vašu ćemo vam narudžbu dostaviti samo ako platite putem interneta. Hvala vam na razumijevanju i čuvajte sebe i druge!

Način i trošak dostave i obrade narudžbe

NOVO: Mall.hr male pakete sada možete preuzeti i na DHL-ovim mjestima za preuzimanje. Sva mjesta za preuzimanje naći ćete na ovoj poveznici. U Košarici odaberite osobno preuzimanje i odaberite lokaciju na kojoj želite preuzeti paket. Osobno preuzimanje na DHL-ovim mjestima za preuzimanje košta 20 kn.

Način i trošak te obrada narudžbe dostave

  • Cijena dostave na kućnu adresu malog paketa za kontinentalnu Hrvatsku je 20 kuna, a za poluotok Pelješac i otoke cijena je 50 kuna. Cijena dostave velikog paketa je 40 kuna za kontinetalnu Hrvatsku, a 70 kuna za poluotok Pelješac i otoke.
  • DPD dostavlja male pakete za nas, a Gebruder Weiss velike. Male pakete možete preuzeti u 398 DHL Parcelshopova po cijeloj Hrvatskoj. Više informacija o lokacijama DHL Parcelshopova pronaći ćete na ovom linku.
  • Pošiljku možete preuzeti osobno, a u vaše ime to može napravit ovlaštena osoba, zakoniti zastupnik ili skrbnik.
  • Ako vas prilikom isporuke nema na adresi ostavit će vam obavijest kako možete podići paket ili kako da telefonski dogovorite novi termin dostave s DPD-om ili Gebruder Weissom.
  • Račun za vašu narudžbu dobit ćete u roku od 24 sata nakon preuzimanja narudžbe na adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja narudžbe.
  • Mall.hr zadržava pravo da zbog različitih rokova otpreme artikala u narudžbi samu narudžbu razdijeli u više pošiljaka. Naručene artikle u tom slučaju dostavljamo pojedinačno u više pošiljaka.

Za nas pakete dostavljaju tvrtke DPD (manji paketi*) i Gebrüder Weiss (veći paketi**), većinu paketa dostavljaju već sljedeći radni dan (ako je artikl na zalihi u centralnom skladištu) nakon obavijesti o otpremi. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem. Gebruder Weiss dostavlja do kolnog prilaza dostavnom vozilu te u vremenu od 8-16 h.

*manji paketi: Kućanski aparati, računalna oprema, automobilske gume, igračke, odjeća i obuća, …

**veći paketi: Bijela tehnika, veći TV prijemnici, bicikli, …

Paket od nas odlazi još isti dan

Ako su artikli na zalihi u našem središnjem skladištu, na put obično idu još isti dan. To znači da artikle iz zalihe središnjeg skladišta, ako je vaša narudžba predana i potvrđena do 16:00 sati, možete u najboljem slučaju preuzeti već sljedeći radni dan.

Trošak dostave

Trošak dostave

Trošak dostave ovisi o veličini paketa i njegovim dimenzijama.

Mali paketi su paketi manjih dimenzija i teže do max. 31,5 kilograma. Veliki paketi su paketi s artiklima većih dimenzija i teži od max. 31,5 kilograma. Među manje pakete spadaju računalna oprema, telefoni, kozmetički dodaci, deterdženti... Među velike pakete spadaju automobilske gume, bijela tehnika, televizije....

Tablica troškova dostave:

Dostava Cijena
Osobno preuzimanje na mjestu isporuke u Zagrebu - MALL Shop 5,00 Kn
Osobno preuzimanje malih paketa u DHL Parcelshopovima - MALL Point 20,00 Kn
Kontinent: Dostava malih paketa 20,00 Kn*
Kontinent: Dostava velikih paketa 40,00 Kn*
Naknada za otoke + poluotok Pelješac: Dostava malih paketa narudžbi do 500,00 Kn 50,00 Kn*
Naknada za otoke + poluotok Pelješac: Dostava malih paketa narudžbi iznad 500,00 Kn 30,00 Kn*
Naknada za otoke + poluotok Pelješac: Dostava velikih paketa narudžbi do 1500,00 Kn 70,00 Kn*
Naknada za otoke+ poluotok Pelješac: Dostava velikih paketa narudžbi iznad 1500,00 Kn 30,00 Kn*

*Za dostavu na kućnu adresu putem DPD-a ili Gebrüder Weiss-a i načinom plaćanja pouzećem prilikom preuzimanja, obračunava se dodatna naknada u iznosu od 7,5 kn.

Dostava do vas

Dostava pošiljki moguća je isključivo na području Republike Hrvatske uključujući i neke od otoka.

NAPOMENA: Gebruder Weiss dostavlja veće pakete SAMO do kolnog prilaza dostavnom vozilu te u vremenu od 8-16 h.

Popis otoka i naselja na otocima gdje DPD ne vrši isporuku: Koločep, Lopud, Šipanjska Luka, Maranovići, Babino Polje, Goveđari, Velika Loza, Glavat, Pasadur, Skrivena Luka, Sušac, Uble, Zaklopatica, Drvenik Veliki, Drvenik Mali, Zlarin, Prvić Luka, Prvić Šepurine, Kaprije, Žirje, Sali, Rava, Veli Iž, Mali Iž, Rivanj, Sestrunj, Zverinac, Brgulje, Zapuntel, Molat, Ist, Premuda, Silba, Ilovik, Olib, Susak, Unije, Mljet.

NAPOMENA DPD: Raspored isporuka za otoke i gradove koji nemaju svakodnevnu isporuku, dostupan je ovdje i ovdje.

NAPOMENA Gebruder Weiss: Raspored i način dostave za otoke pronađite ovdje.

Postupak BESKONTAKTNE DOSTAVE

Postupak BESKONTAKTNOG PREUZIMANJA

Rokovi isporuke

Rokovi isporuke

O mogućim duljim rokovima isporuke obavještavat ćemo vas emailom. U slučaju da vam dulji rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@mall.hr i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe te ga zamijeniti drugim.

Zbog različitih datuma isporuke artikala, narudžba može biti podijeljena na više pošiljki. Možemo ih otpremiti djelomično ili sve odjednom. Ako u 3. koraku predaje web narudžbe odaberete „Pošalji samo cijelu pošiljku“, narudžbu ćemo vam poslati u jednoj pošiljci. U slučaju da odaberete „Otprema raspoloživih artikala“ narudžba će biti otpremljena u više pošiljki. Kod djelomične dostave poslati ćemo artikle koji su odmah dostupni u skladištu, a ostale kada budu raspoloživi. U slučaju djelomične isporuke trošak dostave, naknade za plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja i naknadu za osobno preuzimanje ćemo vam zaračunati pri svakoj isporuci. U slučaju otpreme cjelokupne narudžbe, koja obuhvaća veliki i mali paket, narudžbu će vam dostaviti Gebrüder Weiss. U slučaju otpreme raspoloživih artikala s velikim i malim paketom, mali paket će dostaviti DPD, a veliki Gebrüder Weiss.

Za artikl s oznakom Rok isporuke nepoznat nemamo podatke o tome kada mogu biti isporučeni. Ako vas zanima njegova dostupnost, kod artikla aktivirajte praćenje klikom na gumb „Zanima me“. O dostupnosti artikla obavijestit ćemo vas e-poštom.

Ako ste na predviđeni datum dostave odsutni, u 4. koraku predaje web narudžbe možete kod dostave označiti i željeni datum otpreme vašeg paketa. To znači da na predviđeni datum paket neće biti poslan na navedenu adresu.

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Obrada oštećenih pošiljki (naknade)

Ukoliko utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja (dostava Gebruder Weiss) ili najkasnije do kraja radnog dana (dostava DPD) . Potpisom primatelja ili druge ovlaštene osobe za primitak paketa na "Izjavi o preuzimanju" (mjesto za preuzimanje Zagreb) ta osoba potvrđuje, da je paket zaprimila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primjenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnesen pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvaća, osim u slučaju da primatelj ili druga osoba ovlaštena za primitak paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo nakon uručenja paketa.

Ako vam je paket dostavio DPD i ako utvrdite da je artikl ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 7776 126. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, DPD naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.

Ako vam je paket dostavio Gebrüder Weiss i ako utvrdite da je vanjsko pakiranje robe oštećeno ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak za naknadu. Vanjsku štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije do kraja radnog dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@mall.hr ili na broj telefona 01 7776 126. Kod prijave štete bit će nam potrebne fotografije: paketa, (unutarnje) ambalaže, oštećenog artikla, Gebrüder Weiss naljepnice i opis oštećenja. S referentom MALL.HR možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.