Jamstvo

Proizvođač je u skladu sa zakonom kupcu dužan osigurati jamstvo za besprijekoran rad kupljenog artikla. Jamstvo kupac uvažava izravno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Jamstvo kupac uvažava jamstvenim listom i računom prodavača.

Proizvođač je dužan jamstveni popravak obaviti u roku od 45 dana od primanja artikla, a u suprotnom je dužan artikl zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim artiklom.

Najbrži način rješavanja reklamacije je direktno u ovlaštenom servisu. Ovdje pronađite popis ovlaštenih servisa. Ako na popisu nema ovlaštenog servisa za vašu marku artikla, možete nam se obratiti putem kontaktnog obrasca.

Ako na popisu pronađete ovlašteni servis za vašu marku ali isti nije dostupan u vašoj blizini, slobodno nazovite servis za više informacija.

Prednosti reklamacije u ovlaštenom servisu:

  • Brže rješavanje reklamacije
  • Smanjena mogućnost transportnog oštećenja artikla
  • Direktan kontakt s ovlaštenim servisom

Reklamacija artikala u mjestu za preuzimanje:

Važne upute kod povrata artikla pod jamstvom:

  • Kad vraćate artikle, pošiljci priložite obrazac za povrat artikla pod jamstvom i kopiju računa.
  • U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem kontaktnog obrasca. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač, to jest tvrtka Internet Mall d.o.o..
  • Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport (pritom možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu, odnosno drugu prikladno sigurnu ambalažu).

Pažnja: drugačiji način slanja na troškove MALL.HR nije moguć.