Proizvođač je u skladu sa zakonom kupcu dužan osigurati jamstvo za besprijekoran rad kupljenog artikla. Jamstvo kupac uvažava izravno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Jamstvo kupac uvažava jamstvenim listom i računom prodavača.
Proizvođač je dužan jamstveni popravak obaviti u roku od 45 dana od primanja artikla, a u suprotnom je dužan artikl zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim artiklom.
Važne upute kod povrata artikla pod jamstvom:
- Kad vraćate artikle, pošiljci priložite obrazac za povrat artikla pod jamstvom i kopiju računa.
- U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem e-maila na info@mall.hr i dogovoriti se za preuzimanje artikla na unaprijed dogovorenoj adresi. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač to jest tvrtka Internet Mall d.o.o., a sve informacije koje su nam potrebne za preuzimanje pošiljke na adresi kupca dogovoriti ćemo putem e-maila ili telefonskog poziva.
- Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport (pritom možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu, odnosno drugu prikladno sigurnu ambalažu).
Pažnja: drugačiji način slanja na troškove MALL.HR nije moguć.