REKLAMACIJA tijekom jamstvenog roka
PREPORUČUJEMO: najbrži način rješavanja reklamacije je direktno u ovlaštenom servisu.
Reklamacija u ovlaštenom servisu
- Najbrži način
- Reklamacija će biti riješena 3 - 5 dana brže
- Bez transportnih oštećenja
- Izravne i ažurne informacije o tijeku usluge
Postupak povrata
Reklamacija artikala u MALL.HR MEGA SHOP-u
- Artikle možete reklamirati u našem MALL.HR MEGA SHOP-u (Pemo Centar, Zagreb)
- Uz artikle obvezno priložite račun i ispunjeni Obrazac za povrat artikla pod jamstvom
- Za informacije o slanju artikala za reklamaciju u MALL.HR MEGA SHOP nam se obratite putem kontaktnog obrasca.
Postupak povrata
Česta pitanja
U kojem roku je prodavatelj dužan izvršiti popravak u okviru jamstva?
›
Koje dokumente trebam priložiti prilikom povrata artikla pod jamstvom?
›
Trebam li artikl prilikom povrata vratiti u originalnoj ambalaži?
›
Mogu li artikl vratiti bez dodataka?
›
Na koji će mi način popravljeni artikl biti vraćen?
›
Imaju li pravne osobe pravo na povrat artikla pod jamstvom?
›