REKLAMACIJA tijekom jamstvenog roka

PREPORUČUJEMO: najbrži način rješavanja reklamacije je direktno u ovlaštenom servisu.

Reklamacija u ovlaštenom servisu

  • Najbrži način
  • Reklamacija će biti riješena 3 - 5 dana brže
  • Bez transportnih oštećenja
  • Izravne i ažurne informacije o tijeku usluge
Pronađite ovlašteni servis

Postupak povrata:

  1. Na Popisu ovlaštenih servisera pronađite ovlašteni servisni centar za svoju marku artikla ili provjerite jamstveni list koji ste dobili s artiklom. Ako vaša marka nije navedena, obratite se info@mall.hr, gdje ćemo vam se u najkraćem mogućem roku javiti s informacijama o ovlaštenom servisnom centru.
  2. VAŽNO: Ako se radi o artiklu partnerske prodaje, jamstvo se može ostvariti u MALL.HR MEGA SHOP-u (Pemo Centar, Zagreb)) ili možete naručiti preuzimanje na vašoj adresi, ako svoje podatke dostavite na našu e-mail adresu (info@mall.hr). Artikl mora biti propisno zapakiran i osiguran. U slučaju oštećenja prilikom transporta, odgovoran je krajnji kupac, koji je u ovom slučaju ujedno i pošiljatelj.
  3. Jamstvo vrijedi uz predočenje računa.

Postupak povrata

Reklamacija artikala u MALL.HR MEGA SHOP-u

Ispunite obrazac

Postupak povrata

Opcija reklamiranja artikala u MALL.HR MEGA SHOP-U ne odnosi se na sljedeće artikle, ovisno o uvjetima i odredbama dobavljača: brijače, epilatore, šišače, četkice za zube, oblikovače brade, pribor za brijanje, laserske uređaje za uklanjanje dlačica, trimere za nos/uši, trimere za dlačice na tijelu, pribor za njegu zubi, pribor i nastavke za osobnu njegu, dječji pribor i sve vrste slušalica - ako nisu originalno pakirani ili je sigurnosni pečat uklonjen te ukazuju na to da je proizvod korišten. Nadalje, gornja opcija se također ne odnosi na artikle koji nemaju jamstvo.

Uvjeti za povrat kupovne cijene ili zamjenu artikla:
Artikl je pod jamstvom (ne odnosi se na artikle koji nemaju jamstvo ili su istekli). Artikl je kompletan (ima sve dijelove koje je kupac primio prilikom kupnje, to ne uključuje ambalažu). Predmet ne smije biti fizički oštećen (slomljen, ogreban, zgnječen, proliven tekućinom itd.).

Ispunite obrazac za reklamaciju jamstva. U obrascu detaljno opišite nedostatak ili problem koji imate s artiklom. Artikl donesite u MALL.HR MEGA SHOP (Pemo Centar, Zagreb) ili ga pošaljite po pošti. Ako artikl vraćate poštom, prvo ga pripremite za prijevoz. Prije predaje prijevozniku, artikl pravilno zaštitite. Artikl morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi artikl na isti način kao i originalna ambalaža, kako biste izbjegli oštećenja tijekom prijevoza. Ne zaboravite priložiti obrazac s vašim podacima i kopiju računa.

Artikle pošaljite na:
MALL.HR MEGA SHOP
Pemo Centar
Savska Opatovina 36
10 090 Zagreb

Ukoliko želite vratiti pošiljku o našem trošku, učinite to putem online obrasca. U skladu s dogovorom, poslat ćemo kurirske službe na vašu adresu kako bi preuzeli pošiljku. Napomena: nijedan drugi način prosljeđivanja (dostave) nije moguć na trošak MALL.HR.

Postupak povrata

Česta pitanja