Proizvođač je u skladu sa zakonom kupcu dužan osigurati jamstvo za besprijekoran rad kupljenog artikla. Jamstvo kupac uvažava izravno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Jamstvo kupac uvažava jamstvenim listom i računom prodavača.

Najbrži način rješavanja reklamacije je direktno u ovlaštenom servisu.

Ovdje pronađite popis ovlaštenih servisa. Ako na popisu nema ovlaštenog servisa za vašu marku artikla, možete nam se obratiti putem kontaktnog obrasca.

Ako na popisu pronađete ovlašteni servis za vašu marku ali isti nije dostupan u vašoj blizini, slobodno nazovite servis za više informacija.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Created with Sketch.

Prednosti reklamacije u ovlaštenom servisu

  • Brže rješavanje reklamacije
  • Smanjena mogućnost transportnog oštećenja artikla
  • Direktan kontakt s ovlaštenim servisom
ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Reklamacija artikala u mjestu za preuzimanje

Važne upute kod povrata artikla pod jamstvom:

  • Kad vraćate artikle, pošiljci priložite obrazac za povrat artikla pod jamstvom i kopiju računa.
  • U slučaju povrata artikla, kupac je dužan obratiti se prodavaču putem kontaktnog obrasca. U tom slučaju troškove vraćanja artikla snosi prodavač, to jest tvrtka Internet Mall d.o.o..
  • Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport (pritom možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu, odnosno drugu prikladno sigurnu ambalažu).

Pažnja: drugačiji način slanja na troškove MALL.HR nije moguć.

Često postavljana pitanja

U kojem roku je prodavatelj dužan izvršiti popravak u okviru jamstva?

Popravak se mora izvršiti u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.

Ako prodavatelj ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i pravo na popravljanje štete.

Trebam li artikl prilikom povrata vratiti u originalnoj ambalaži?

U slučaju povrata artikla, dužni ste artikl zaštiti originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi artikl na isti način kao i originalna ambalaža.

Mogu li artikl vratiti bez dodataka?

U slučaju ostvarivanja prava na jamstvo, artikl morate predati prodavatelju ili ovlaštenom servisu zajedno sa svom dodatnom opremom koju ste dobili uz artikl, npr: kablovi, punjači, slušalice…

Na koji će mi način popravljeni artikl biti vraćen?

Ako ste artikl odnijeli u ovlašteni servis, bit će vam vraćen samo na način koji ste dogovorili sa servisom. U slučaju da smo mi kreirali nalog za povrat, artikl možemo vratiti na adresu koju ste napisali na obrascu ili ga možete preuzeti u našem mjestu za preuzimanje (ako ste to označili na obrascu).

Imaju li pravne osobe pravo na povrat artikla pod jamstvom?

Da. Pravne osobe imaju jednaka prava kao i fizičke osobe.

Obvezna dokumentacija: ispunjeni obrazac za povrat artikla pod jamstvom i račun.