REKLAMACIJA tijekom jamstvenog roka
Reklamacija u ovlaštenom servisu
- Najbrži način
- Reklamacija će biti riješena 3 - 5 dana brže
- Bez transportnih oštećenja
- Izravne i ažurne informacije o tijeku usluge
Postupak povrata:
- Na Popisu ovlaštenih servisera pronađite ovlašteni servisni centar za svoju marku artikla ili provjerite jamstveni list koji ste dobili s artiklom. Ako vaša marka nije navedena, obratite se info@mall.hr, gdje ćemo vam se u najkraćem mogućem roku javiti s informacijama o ovlaštenom servisnom centru.
- VAŽNO: Ako se radi o artiklu partnerske prodaje, jamstvo se može ostvariti u MALL.HR MEGA SHOP-u (Pemo Centar, Zagreb)) ili možete naručiti preuzimanje na vašoj adresi, ako svoje podatke dostavite na našu e-mail adresu (info@mall.hr). Artikl mora biti propisno zapakiran i osiguran. U slučaju oštećenja prilikom transporta, odgovoran je krajnji kupac, koji je u ovom slučaju ujedno i pošiljatelj.
- Jamstvo vrijedi uz predočenje računa.
Postupak povrata
Reklamacija artikala u MALL.HR MEGA SHOP-u
- Artikle možete reklamirati u našem MALL.HR MEGA SHOP-u (Pemo Centar, Zagreb)
- Uz artikle obvezno priložite račun i ispunjeni Obrazac za povrat artikla pod jamstvom
- Za informacije o slanju artikala za reklamaciju u MALL.HR MEGA SHOP nam se obratite putem kontaktnog obrasca.
Postupak povrata
Opcija reklamiranja artikala u MALL.HR MEGA SHOP-U ne odnosi se na sljedeće artikle, ovisno o uvjetima i odredbama dobavljača: brijače, epilatore, šišače, četkice za zube, oblikovače brade, pribor za brijanje, laserske uređaje za uklanjanje dlačica, trimere za nos/uši, trimere za dlačice na tijelu, pribor za njegu zubi, pribor i nastavke za osobnu njegu, dječji pribor i sve vrste slušalica - ako nisu originalno pakirani ili je sigurnosni pečat uklonjen te ukazuju na to da je proizvod korišten. Nadalje, gornja opcija se također ne odnosi na artikle koji nemaju jamstvo.
Uvjeti za povrat kupovne cijene ili zamjenu artikla:
Artikl je pod jamstvom (ne odnosi se na artikle koji nemaju jamstvo ili su istekli). Artikl je kompletan (ima sve dijelove koje je kupac primio prilikom kupnje, to ne uključuje ambalažu). Predmet ne smije biti fizički oštećen (slomljen, ogreban, zgnječen, proliven tekućinom itd.).
Ispunite obrazac za reklamaciju jamstva. U obrascu detaljno opišite nedostatak ili problem koji imate s artiklom. Artikl donesite u MALL.HR MEGA SHOP (Pemo Centar, Zagreb) ili ga pošaljite po pošti. Ako artikl vraćate poštom, prvo ga pripremite za prijevoz. Prije predaje prijevozniku, artikl pravilno zaštitite. Artikl morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi artikl na isti način kao i originalna ambalaža, kako biste izbjegli oštećenja tijekom prijevoza. Ne zaboravite priložiti obrazac s vašim podacima i kopiju računa.
Artikle pošaljite na:
MALL.HR MEGA SHOP
Pemo Centar
Savska Opatovina 36
10 090 Zagreb
Ukoliko želite vratiti pošiljku o našem trošku, učinite to putem online obrasca. U skladu s dogovorom, poslat ćemo kurirske službe na vašu adresu kako bi preuzeli pošiljku. Napomena: nijedan drugi način prosljeđivanja (dostave) nije moguć na trošak MALL.HR.
Postupak povrata
Česta pitanja
Popravak se mora izvršiti u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.
Ako prodavatelj ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, kupac ima pravo na raskid ugovora ili sniženje cijene, a u svakom slučaju i pravo na popravljanje štete.
Za provođenje jamstvenog postupka potrebni su nam sljedeći dokumenti:
- Obrazac za povrat artikla pod jamstvom, gdje ćete ispuniti sve podatke koji su nam potrebni za obradu povrata.
- Također, molimo priložite kopiju računa.
U slučaju povrata artikla, dužni ste artikl zaštiti originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi artikl na isti način kao i originalna ambalaža.
U slučaju ostvarivanja prava na jamstvo, artikl morate predati prodavatelju ili ovlaštenom servisu zajedno sa svom dodatnom opremom koju ste dobili uz artikl, npr: kablovi, punjači, slušalice…
Ako ste artikl odnijeli u ovlašteni servis, bit će vam vraćen samo na način koji ste dogovorili sa servisom. U slučaju da smo mi kreirali nalog za povrat, artikl možemo vratiti na adresu koju ste napisali na obrascu ili ga možete preuzeti u našem mjestu za preuzimanje (ako ste to označili na obrascu).
Da. Pravne osobe imaju jednaka prava kao i fizičke osobe.
Obvezna dokumentacija za postupak povrata: