POVRAT ARTIKALA

Povrat u 14 dana (Odustajanje od ugovora)

Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju robu za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti tvrtku Internet Mall d.o.o. da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata artikla. Artikle je potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od predanog zahtjeva za odustajanje od ugovora (kupnje).

Za obavijesti i povrat artikala, molimo kontaktirajte nas putem kontaktnog obrasca. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata artikla (koji se, u slučaju dostave, naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu).

Povrat u MALL.HR MEGA SHOP

  • Besplatan povrat
  • 1 MALL.HR MEGA SHOP (Pemo Centar, Zagreb)
  • Obavezno ponesite račun za artikle koje vraćate.
  • Ispunite Obrazac za povrat artikla, koji možete pronaći ovdje.
Pokaži mjesta za preuzimanje

Postupak povrata:

  1. Molimo ispunite obrazac za povrat, koji je izvor svih informacija koje su nam potrebne za obradu vašeg povrata.
  2. Molimo priložite kopiju računa za artikl koji vraćate.
  3. Artikl vratite na tvorničke postavke ako se radi o elektroničkim uređajima koji imaju ovu opciju (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.)
  4. Pripremite artikl za transport. Pravilno zaštitite artikl prije nego što ga predate prijevozniku. Artikl morate zaštititi originalnim pakiranjem ili pakiranjem koje može zaštititi artikl kao i originalnim pakiranjem kako biste izbjegli oštećenje u transportu. Ne zaboravite priložiti obrazac s podacima i kopiju računa.

Vaš artikal će biti poslan u odjel za reklamacije koji je nadležan za rješavanje reklamacija. Odjel za reklamacije obavijestit će vas o daljnjem postupku reklamacije.

Postupak povrata

Povrat po pošti

  • Poslovnice Hrvatske pošte po cijeloj Hrvatskoj.
  • Bez ograničenja veličine paketa.
Ispunite obrazac

Postupak povrata

  1. Možete koristiti i opciju povrata poštom. Preporučujemo korištenje dostavne službe koja omogućuje praćenje pošiljke.
  2. Pripremite artikle na odgovarajući način za prijevoz (možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu ili drugu prikladnu sigurnu ambalažu).
  3. Troškove dostave uvijek pokriva pošiljatelj, osim ako nije drugačije unaprijed dogovoreno. Ne primamo plaćanje pouzećem.
  4. U slučaju povrata poštom, morate učiniti sljedeće:
    Ispunite obrazac za povrat, koji je izvor svih informacija koje su nam potrebne za obradu povrata.
    Priložite kopiju računa za artikl koji vraćate.
    Vratite artikl na tvorničke postavke ako se radi o elektroničkom uređaju koji ima tu mogućnost (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.).
    Pripremite artikl za prijevoz. Prije nego što artikl predate prijevozniku, zaštitite ga na odgovarajući način. Predmet morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi predmet, te originalnom ambalažom kako biste spriječili oštećenja tijekom prijevoza. Ne zaboravite priložiti obrazac s informacijama i kopiju računa.

Pošaljite artikle na sljedeću adresu:

MALL.HR MEGA SHOP
Savska Opatovina 36
10 000 Zagreb

Gore navedena adresa vrijedi za slanje artikala i za osobni povrat artikla.

Savjetujemo vam da artikl koji vraćate pošaljete preporučenom poštom, jer je to jedini način da se osigura sljedivost artikla.

Postupak povrata

Česta pitanja