POVRAT ARTIKALA
Povrat u 14 dana (Odustajanje od ugovora)
Potrošač (navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje kupuju robu za namjene izvan svoje privredne djelatnosti) ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti tvrtku Internet Mall d.o.o. da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata artikla. Artikle je potrebno vratiti prodavaču najkasnije u roku od 30 dana od predanog zahtjeva za odustajanje od ugovora (kupnje).
Za obavijesti i povrat artikala, molimo kontaktirajte nas putem kontaktnog obrasca. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata artikla (koji se, u slučaju dostave, naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu).
Povrat u MALL.HR MEGA SHOP
- Besplatan povrat
- 1 MALL.HR MEGA SHOP (Pemo Centar, Zagreb)
- Obavezno ponesite račun za artikle koje vraćate.
- Ispunite Obrazac za povrat artikla, koji možete pronaći ovdje.
Postupak povrata:
- Molimo ispunite obrazac za povrat, koji je izvor svih informacija koje su nam potrebne za obradu vašeg povrata.
- Molimo priložite kopiju računa za artikl koji vraćate.
- Artikl vratite na tvorničke postavke ako se radi o elektroničkim uređajima koji imaju ovu opciju (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.)
- Pripremite artikl za transport. Pravilno zaštitite artikl prije nego što ga predate prijevozniku. Artikl morate zaštititi originalnim pakiranjem ili pakiranjem koje može zaštititi artikl kao i originalnim pakiranjem kako biste izbjegli oštećenje u transportu. Ne zaboravite priložiti obrazac s podacima i kopiju računa.
Vaš artikal će biti poslan u odjel za reklamacije koji je nadležan za rješavanje reklamacija. Odjel za reklamacije obavijestit će vas o daljnjem postupku reklamacije.
Postupak povrata
Povrat po pošti
- Poslovnice Hrvatske pošte po cijeloj Hrvatskoj.
- Bez ograničenja veličine paketa.
Postupak povrata
- Možete koristiti i opciju povrata poštom. Preporučujemo korištenje dostavne službe koja omogućuje praćenje pošiljke.
- Pripremite artikle na odgovarajući način za prijevoz (možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu ili drugu prikladnu sigurnu ambalažu).
- Troškove dostave uvijek pokriva pošiljatelj, osim ako nije drugačije unaprijed dogovoreno. Ne primamo plaćanje pouzećem.
- U slučaju povrata poštom, morate učiniti sljedeće:
Ispunite obrazac za povrat, koji je izvor svih informacija koje su nam potrebne za obradu povrata.
Priložite kopiju računa za artikl koji vraćate.
Vratite artikl na tvorničke postavke ako se radi o elektroničkom uređaju koji ima tu mogućnost (telefoni, tableti, prijenosna računala itd.).
Pripremite artikl za prijevoz. Prije nego što artikl predate prijevozniku, zaštitite ga na odgovarajući način. Predmet morate zaštititi originalnom ambalažom ili ambalažom koja može zaštititi predmet, te originalnom ambalažom kako biste spriječili oštećenja tijekom prijevoza. Ne zaboravite priložiti obrazac s informacijama i kopiju računa.
Pošaljite artikle na sljedeću adresu:
MALL.HR MEGA SHOP
Savska Opatovina 36
10 000 Zagreb
Gore navedena adresa vrijedi za slanje artikala i za osobni povrat artikla.
Savjetujemo vam da artikl koji vraćate pošaljete preporučenom poštom, jer je to jedini način da se osigura sljedivost artikla.
Postupak povrata
Česta pitanja
Mogućnost odustajanja od ugovora namijenjena je otvaranju artikala i pregledu. Ako vam artikl ne odgovara ili su vaša očekivanja drugačija, možete odustati od kupnje. Ove preporuke nisu valjane ako je artikl kod kupnje u kvaru ili ne radi. U tom je slučaju riječ o uvažavanju materijalnog nedostatka ili jamstva.
Pravo na povrat kupovne cijene, jamstva, materijalnih nedostataka ili nepropisno pruženih usluga detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Ne, prilikom odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ne morate navesti razlog. Međutim, pisani će razlog biti dobrodošao, jer će nam pomoći u prikupljanju informacija o artiklu.
Ukoliko želite R1 račun, prihvaćate Uvjete poslovanja koji vrijede za pravne osobe. Tvrtkama, obrtnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo vraćanje pošiljki u okviru jamstvenih uvjeta. Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana ili povratka kao što to vrijedi za kupce (fizičke osobe).
Trebamo sljedeće dokumente:
- Ispunite obrazac za povrat artikala, gdje ćete ispuniti sve podatke koje trebamo za izvršenje povrata.
- Priložite i kopiju računa.
Povrat ćemo izvršiti na vaš račun u najkraćem vremenskom roku, ali najkasnije u roku od 14 dana od primitka vašeg zahtjeva za povrat te nakon što artikli budu vraćeni u skladište (u primjeru povrata artikla po pošti).
Pravo na povrat kupovne cijene, jamstva, materijalnih nedostataka ili nepropisno pruženih usluga detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Preporučujemo da artikle primjereno pripremite za transport (pritom možete koristiti originalnu MALL.HR ambalažu, odnosno drugu prikladno sigurnu ambalažu).
Prilikom odustajanja od ugovora rok od 14 dana počinje važiti 1 dan nakon preuzimanja artikla.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Vraća se samo uplaćeni iznos..
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
- također, odustajanje od ugovora nije moguće za aparate za brijanje, depilatore, epilatore, škare, četkice za zube, aparate za oblikovanje brade, pribor za brijanje, laserske aparate za uklanjanje dlačica, trimere za šišanje dlačica u nosu/ušima, trimere za šišanje dlačica na tijelu, pribor za zube, pribor i nastavke za osobnu njegu, dječji pribor i sve vrste slušalica koje nisu originalno zapakirane odnosno sigurnosni pečat je uklonjen i ukazuje na upotrebu proizvoda;
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora ako artikl nije primjeren za povrat zbog svoje prirode. Odustajanje od ugovora nije moguće ni u slučaju kupljene hrane za male životinje, praška za pranje i deterdženata. Primljeni artikl potrošač mora vratiti neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se smanjila njegova količina, a da za to nije kriv potrošač.
Potrošač ne smije neograničeno koristiti artikl od trenutka odustajanja od ugovora. Potrošač smije pregledati artikl i isprobati ga u opsegu koji je nužan za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koje nije u skladu s navedenim smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.
Kod odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom te se korisniku ne vraćaju. Vraća se samo uplaćeni iznos.
Povrat uplaćenih sredstava bit će izvršen što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od prijema obavijesti o odustajanju od ugovora. Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanja od ugovora smatrat će se obaviješću odustajanja od ugovora.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikla uz adekvatnu naknadu koju zapisnikom odredimo prilikom povrata. Otkup sa sniženom vrijednošću uvažava se prilikom potvrđivanja potrošača emailom. Potrošač spomenutu otkupninu koristi isključivo kod narudžbe drugog artikla iste ili veće vrijednosti.