Cijena
Dostupnost
Kategorija
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Pećnica Samsung nudi volumen od 76 l ,koji možete koristiti u cijelosti, ili peći manja jela samo u gornjem dijelu pećnice. Može se pohvaliti Dual Cooking sustavom pečenja, funkcijom pečenja vrućim zrakom i jednostavnim rukovanjem na preglednom sučelju. Spada u energetski razred A+.
Trenutno nedostupno
Samsung indukcijska ploča nudi četiri zone kuhanja s petnaest razina snage i Booster funkcijom. Zone se mogu spojiti u dvije veće Flexi zone, koje omogućuju korištenje većih tava i posuda.
Trenutno nedostupno
Ugradbena indukcijska ploča Samsung NZ64B6056GK/U2 ima 4 zone kuhanja, Flex Zone Plus područje i mogućnost Wi-Fi povezivanja s mobilnom aplikacijom SmartThings App.
Trenutno nedostupno
Kombinirani samostojeći hladnjak Samsung RB34C672ES9/EK raspolaže obujmom rashladnog dijela od 230 l i zamrzivača obujma 114 l. Smješten je u energetski razred E i troši 254 kWh energije godišnje. Može se pohvaliti funkcijama Power Cool i Power Freeze za brzo hlađenje i zamrzavanje.
Trenutno nedostupno
Samsung set za povezivanje SKK-DF je namijenjen povezivanju perilice rublje i sušilice.
Trenutno nedostupno
Perilica rublja Samsung WW90T4540AE1LE energetskog razreda D može se pohvaliti kapacitetom pranja do 9 kilograma. Sadrži inovativnu značajku AddWash koja vam omogućuje jednostavno i brzo dodavanje zaboravljene odjeće nakon što započnete ciklus pranja.
Trenutno nedostupno
Perilica rublja Samsung s kapacitetom pranja od 9 kg i brzinom do 1400/min pripada energetskom razredu A. Opremljena je digitalnim inverter motorom i elegantnom upravljačkom pločom. Osim toga, oduševljava tehnologijom Eco Bubble, pranjem s parnom funkcijom i mogućnošću daljinskog upravljanja putem mobilne aplikacije.
Trenutno nedostupno
Samsung je jedna od najvećih svjetski tvrtki u području elektronske tehnologije. Tvrtka je osnovana 1938. godine u Koreji i ubrzo se proširila diljem svijeta i još uvijek je jedna od najbrže rastućih globalnih marki.