Cijena
Oznaka
Dostupnost
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Sony ULT WEAR u elegantnom dizajnu s Bluetooth 5.2 vezom i novom generacijom ULT POWER SOUND kvalitete zvuka. S jednim punjenjem mogu raditi do 30 sati, omogućuju povezivanje putem priloženog audio kabela. Funkcija DSEE brine se za zvučne snimke niske kvalitete, dok 360 Reality Audio pruža impresivan i realističan zvuk.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Kako zvuči san? Sony WF-C500 vrhunske su slušalice opremljene s Bluetooth 5.0, 5,8 mm pretvaračima i DSEE tehnologijom za poboljšanje zvuka komprimiranih datoteka., Rade s jednim punjenjem 10 sati, a dodatnih 10 sati dodaje kutija za punjenje. Model je otporan na vodu i znoj i ima mikrofon za hands-free pozive.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Moderne in-ear slušalice s trakom oko vrata – Bluetooth 5.0 slušalice Sony WI-C100 nudi uravnotežen zvuk, visokokvalitetni mikrofon za jasne hands-free pozive, do 25 sati trajanja baterije, funkciju brzog punjenja, DSEE tehnologija za vraćanje kvalitete zvuka komprimiranih snimaka i Google Fast Pair i Swift Pair. Zahvaljujući certifikatu IPX4 zajamčena je otpornost na vodu i znoj.
Predviđeni datum otpreme: SUTRA
Sony ULT WEAR u elegantnom dizajnu s Bluetooth 5.2 vezom i novom generacijom ULT POWER SOUND kvalitete zvuka. S jednim punjenjem mogu raditi do 30 sati, omogućuju povezivanje putem priloženog audio kabela. Funkcija DSEE brine se za zvučne snimke niske kvalitete, dok 360 Reality Audio pruža impresivan i realističan zvuk.
Trenutno nedostupno
Bežične slušalice Sony WH-CH50 opremljene su dinamičkim pretvaračima od 30 mm i bežičnom tehnologijom Bluetooth 5.2. Omogućuju do 50 sati korištenja s jednim punjenjem. Ugrađeni mikrofon za telefoniranje bez ruku. DSEE™ poboljšava zvučne zapise loše kvalitete, dok 360 Reality Audio pruža impresivan i realističan zvuk.
Trenutno nedostupno
Sony je jedna od najvećih multimedijskih korporacija sa sjedištem u Tokiju. Vodeći je proizvođač elektronike, audio-video opreme, video-igara i informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sony zauzima jedinstveni položaj na tržištu vodećih globalnih marki.