Cijena
Oznaka
Dostupnost
Dobavljač
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Bežične slušalice Sony WH-CH50 opremljene su dinamičkim pretvaračima od 30 mm i bežičnom tehnologijom Bluetooth 5.2. Omogućuju do 50 sati korištenja s jednim punjenjem. Ugrađeni mikrofon za telefoniranje bez ruku. DSEE™ poboljšava zvučne zapise loše kvalitete, dok 360 Reality Audio pruža impresivan i realističan zvuk.
Trenutno nedostupno
Slušalice Sony MDR-EX110AP vrlo su kompaktne i udobne. Pružaju izuzetno čist i jasan zvuk.
Trenutno nedostupno
Slušalice LinkBuds S tvrtke Sony, izrađene od recikliranih plastičnih dijelova starih automobila i opremljene najboljom suvremenom audio tehnologijom, Bluetooth 5.2 slušalice su s Hi-Res Audio Wireless certifikatom. Model se može pohvaliti tehnologijom aktivnog uklanjanja buke ANC, radom bez ruku i otpornošću na vodu. Slušalice s ANC-om sviraju 6 sati s jednim punjenjem, a kućište za punjenje produljuje vrijeme rada za još 14 sati.
Trenutno nedostupno
Bluetooth Sony WF-C700N moderne slušalice oduševit će vaše uši prekrasnim i tihim zvukom, koji pruža ANC tehnologija s aktivnim uklanjanjem buke – Sony WF-C700N moderne Bluetooth slušalice oduševit će vaše uši s lijep i živahan zvuk. Također su izvrsne za telefoniranje bez upotrebe ruku. Zahvaljujući kutiji za punjenje, mogu raditi do 15 sati s aktivnim ANC-om.
Trenutno nedostupno
Moderne in-ear slušalice s trakom oko vrata – Bluetooth 5.0 slušalice Sony WI-C100 nudi uravnotežen zvuk, visokokvalitetni mikrofon za jasne hands-free pozive, do 25 sati trajanja baterije, funkciju brzog punjenja, DSEE tehnologija za vraćanje kvalitete zvuka komprimiranih snimaka i Google Fast Pair i Swift Pair. Zahvaljujući certifikatu IPX4 zajamčena je otpornost na vodu i znoj.
Trenutno nedostupno
Sony je jedna od najvećih multimedijskih korporacija sa sjedištem u Tokiju. Vodeći je proizvođač elektronike, audio-video opreme, video-igara i informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sony zauzima jedinstveni položaj na tržištu vodećih globalnih marki.