Cijena
Dostupnost
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Bluetooth slušalice poznatog proizvođača Philips, koje se mogu pohvaliti dometom do 29 sati. Opremljeni su pogonskim jedinicama od 32 mm, funkcijom BASS za pojačavanje basa i sklopivim dizajnom za lakše skladištenje i nošenje.
Predviđeni datum otpreme: 15.12.
Trenutno nedostupno
Philips TAH8000EBK/00 slušalice pružaju zvuk visoke rezolucije i prilagodljivo poništavanje buke Pro. S do 70 sati reprodukcije, višetočkovnom povezivošću Bluetooth 5.4 i zamjenjivom baterijom, idealne su za dugotrajno slušanje bez prekida.
Trenutno nedostupno
Philips TAH8000EWT slušalice pružaju zvuk visoke rezolucije i prilagodljivo poništavanje buke Pro. S do 70 sati reprodukcije, višetočkovnom povezivošću Bluetooth 5.4 i zamjenjivom baterijom, idealne su za dugotrajno slušanje bez prekida.
Trenutno nedostupno
Uživajte u udobnosti i zvuku uz Philips TAQ2000BK/00 slušalice. S jedinstvenim dizajnom „Ear-Cuff“ koji ne zatvara ušni kanal i do 28 sati reprodukcije, idealne su za cjelodnevnu upotrebu, omogućujući vam da istovremeno čujete svoju glazbu i okolinu.
Trenutno nedostupno
Uživajte u udobnosti i zvuku uz Philips TAQ2000BK/00 slušalice. S jedinstvenim dizajnom „Ear-Cuff“ koji ne zatvara ušni kanal i do 28 sati reprodukcije, idealne su za cjelodnevnu upotrebu, omogućujući vam da istovremeno čujete svoju glazbu i okolinu.
Trenutno nedostupno
Philips TAT6000BK/00 slušalice s naprednim poništavanjem buke i pametnom kutijicom za punjenje s dodirnim zaslonom. Uživajte u prirodnom zvuku, dinamičnom basu i do 28 sati reprodukcije. S četiri mikrofona osiguravaju kristalno jasne pozive.
Trenutno nedostupno
Tvrtka Philips osnovana je u Nizozemskoj kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za žaruljama koja je pak nastala kao rezultat komercijalizacije električne energije. Tvrtka se ubrzo razvila u multinacionalnu kompaniju koja proizvodi elektronske proizvode za sveopću uporabu u kućanstvu. U Philipsu žele zadovoljiti cjelovite potrebe potrošača. Tvrtka pomoću naprednih inovacija želi poboljšati kvalitetu života i ugodniji život.