Cijena
Oznaka
Dostupnost
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Philips TAT2149BK bežične slušalice s Bluetooth 5.4 vezom mogu se pohvaliti prirodnim zvukom i funkcijom Dynamic Bass za poboljšanje basa. S jednim punjenjem sviraju do 6 sati, a kućište za punjenje produljuje vrijeme rada slušalica za dodatnih 8 sati. Opremljene su mikrofonom za telefoniranje bez ruku i vodootporne su prema IPX4 standardu.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
Bežične slušalice Philips TAT3508 s Bluetooth 5.3 bežičnom tehnologijom i ANC funkcijom, koja aktivno potiskuje buku iz okoline. Zahvaljujući mikrofonu i algoritmu umjetne inteligencije za uklanjanje pozadinske buke, slušalica je izvrstan izbor za telefoniranje bez ruku. Slušalice traju do 7 sati s jednim punjenjem i do 21 sat s futrolom za punjenje.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
Prekrasan dizajn, još bolji zvuk – Philips TAT4556 Bluetooth 5.2 slušalice imaju 12mm dinamičke pretvarače i bateriju s vijekom trajanja od 6 sati. Dodatnih 15 sati napajanja osigurava punjač. ANC tehnologija aktivno potiskuje okolnu buku, a Awareness način rada omogućuje vam da čujete što se događa oko vas. IPX4 certifikat potvrđuje otpornost na vodu i znoj.
Predviđeni datum otpreme: DANAS
Uživajte u snažnom basu dok slušate svoju glazbenu kolekciju. Ove slušalice udobno pristaju, a ugrađeni daljinski upravljač olakšava navigaciju vašim popisima pjesama. Sjajno i korisno, posebno kada primite poziv.
Predviđeni datum otpreme: 25.6.
Bluetooth slušalice poznatog proizvođača Philips, koje se mogu pohvaliti dometom do 29 sati. Opremljeni su pogonskim jedinicama od 32 mm, funkcijom BASS za pojačavanje basa i sklopivim dizajnom za lakše skladištenje i nošenje.
Trenutno nedostupno
Tvrtka Philips osnovana je u Nizozemskoj kako bi se zadovoljila rastuća potražnja za žaruljama koja je pak nastala kao rezultat komercijalizacije električne energije. Tvrtka se ubrzo razvila u multinacionalnu kompaniju koja proizvodi elektronske proizvode za sveopću uporabu u kućanstvu. U Philipsu žele zadovoljiti cjelovite potrebe potrošača. Tvrtka pomoću naprednih inovacija želi poboljšati kvalitetu života i ugodniji život.