Na svima nama je odgovornost za opće dobro

Sve najnovije informacije o našem poslovanju

Brinemo o sigurnosti naših kupaca i zaposlenika

Mall.hr je donio niz mjera kako bismo osigurali sigurnu dostavu vaše narudžbe na adresu. Plaćanje je moguće samo putem interneta, a gotovinsko poslovanje je onemogućeno. Dostava paketa na adresu odvija se isključivo beskontaktno. Više o dostavi na adresu možete pročitati ovdje.

Brinemo i o sigurnosti naših zaposlenika, većina njih sada radi od doma. Iznimka su zaposlenici u centralnom skladištu, gdje su na snazi stroge preventivne mjere za sigurnost i zdravlje svih zaposlenika. Već su početkom ožujka na snagu stupile stroge preventivne mjere kod naših zaposlenika koji dolaze u kontakt s paketima. Brinemo o tome da se naši zaposlenici prilikom rada ponašaju odgovorno. Savjesno koriste zaštitne rukavice, zaštitne maske i gelove za dezinfekciju ruku, drže se na odgovarajućoj udaljenosti, a provjeravamo i njihovu tjelesnu temperaturu.

Redovito pratimo sve preporuke i upute HZJZ te ostalih nadležnih službi.

Informacije o dostavi

Naš je prioritet zadovoljstvo naših kupaca. Naša dostava trenutno djeluje neometano, ali zbog povećanog broja narudžbi može doći do manjih zakašnjenja, zbog čega vas molimo za razumijevanje i strpljenje. Kolege u skladištu trude se kako bi vaša narudžba što prije došla do vas. Uveli smo i potpuno beskontaktnu dostavu. Savetujemo vam da narudžbu od dostavljača preuzmete potpuno bez kontakta. U dostavljače se u možete u potpunosti pouzdati. Više o dostavi na adresu možete pročitati ovdje.

Sva su naša mjesta za preuzimanje do daljnjeg zatvorena. O ponovnom otvaranju naših mjesta za preuzimanje bit ćete redovito obavještavani.

Postupak povrata artikala

Ako želite vratiti neki od artikala, molimo vas da nam to javite u roku od 14 dana. Potom imate još 30 dana da taj artikl vratite. Trenutno iz sigurnosnih razloga prihvaćamo samo beskontaktne povrate putem pošte ili kurira.

Prilikom povrata artikala, molimo vas da se konzultirate sa HP-om za uključenje svih troškova kako bi roba stigla na našu adresu (Branimirova 28), a ne samo u poštanski ured koji je najbliži za paketnu dostavu. Više o povratu artikala putem pošte pročitajte ovdje.

Beskontaktna dostava

Beskontaktna i bezgotovinska usluga pomaže u smanjenju rizika zaraze virusom, odnosno može riješiti problem u slučaju da se nalazite u samoizolaciji i ne smijete stupiti u kontakt s dostavljačem:

  1. Izvršite narudžbu na Mall.hr te u Košarici odaberite opciju "Beskontaktna dostava";
  2. Odaberite online način plaćanja karticom ili putem predračuna te potvrdite vašu narudžbu;
  3. Dostavljač će vas o dostavi obavijestiti putem e-maila
  4. Slijedite upute koje ste dobili u e-mail poruci, kontaktirajte dostavljača i recite mu gdje može dostaviti vašu narudžbu
  5. Dobit ćete obavijest čim vaša narudžba bude dostavljena

Više o dostavi na adresu možete pročitati ovdje.

Najčešće postavljana pitanja i odgovori

Radi li internet trgovina kao i obično?

Internet trgovina MALL.HR i obrada narudžbi rade neometano.

Jesu li mjesta za preuzimanje otvorena?

Sukladno preventivnim mjerama sigurnosti, naša su mjesta za preuzimanje do daljnjeg zatvorena. Prilikom naručivanja trenutno možete odabrati samo opciju dostave na adresu.

Kako mogu platiiti narudžbu?

Izaberite način plaćanja putem interneta: kreditna ili debitna kartica (Mastercard ® ili Visa), predračun ili plaćanje na rate kreditnim karticama Visa, MasterCard®, Diners karticama banaka Privredna Banka Zagreb (PBZ), Erste Bank, Istarska Kreditna Banka Umag d.d., Sberbank d.d., Kent Banka, Agram Banka d.d. i Slatinska banka d.d. Gotovinsko plaćanje je trenutno onemogućeno.

Gdje mogu preuzeti narudžbu?

Sva su naša mjesta za preuzimanje trenutno zatvorena, zato kod naručivanja odaberite opciju dostave na adresu. Dostava je potpuno beskontaktna. S dostavljačem se o predaji vaše narudžbe dogovorite u telefonskom pozivu kojim će najaviti svoj dolazak. Savjetujemo vam da izbjegavate preuzimanje narudžbi u poslovnicama pošte.

Koje je vrijeme dostave moje narudžbe?

Otprema narudžbi trenutno djeluje neometano. U slučaju odabira točnog datuma dostave, MALL.HR će narudžbu otpremiti jedan dan prije određenog datuma dostave, a vi ćete putem e-maila dobiti obavijest o otpremi. Savjetujemo vam da kot svake pojedinačne narudžbe pratite uslugu Praćenje narudžbe, gdje možete pratiti u kojoj je fazi dostave vaša narudžba.

Koji je trošak dostave?

Troškove dostave možete provjeriti ovdje.

Narudžba me čeka u mjestu za preuzimanje koje je trenutno zatvoreno. Što da napravim?

Sve vas koje narudžba čeka za preuzimanje molimo da pričekate da vas naši kolege kontaktiraju o daljnjem postupanju. Ako narudžba nije bila unaprijed plaćena, bit će otkazana, tj. stornirana, zato vas molimo da ponovno izvršite narudžbu i odaberete dostavu na adresu. U slučaju da ste narudžbu platili unaprijed, robu ćemo vratiti u centralno skladište i vratiti vam novac. Narudžbu možete ponovno izvršiti i odabrati dostavu na adresu.

Kako mogu izvršiti povrat artikla?

Iz sigurnosnih razloga, primamo robu na reklamaciju, odnosno garanciju samo beskontaktno (putem pošte, kurira). Molimo vas da ispunite obrazac za povrat artikla, gdje se na jednom mjestu nalaze sve informacije koje trebamo kako bismo izvršili povrat. Obrazac i više informacija o vraćanju artikla putem pošte pronaći ćete ovdje. Prilikom povrata artikala, molimo vas da se konzultirate sa HP-om za uključenje svih troškova kako bi roba stigla na našu adresu (Branimirova 28), a ne samo u poštanski ured koji je najbliži za paketnu dostavu.

Kako mogu beskontaktno preuzeti narudžbu?

Kada narudžba bude pripremljena za preuzimanje, dobit ćete obavijest od strane dostavne službe , s kojom ćete se potom dogovoriti za beskontaktno preuzimanje narudžbe.

Želim više informacija. Kome se mogu obratiti?

Naša Služba za korisnike dostupna je na broju telefona 01 7776 126 ili putem e-maila info@mall.hr.

Radno vrijeme službe za korisnike: pon–pet, 8.00–19.00 i subota, 8.00–12.00. Zbog povećanog broja upita, molimo vas za strpljenje.