Na svima nama je odgovornost za opće dobro

Sve najnovije informacije o našem poslovanju

Brinemo o sigurnosti naših kupaca i zaposlenika

Mall.hr je donio niz mjera kako bismo osigurali sigurnu dostavu vaše narudžbe na adresu. Plaćanje narudžbi moguće je putem interneta ili plaćanje gotovinom i debitnim karticama u našim mjestima za preuzimanje.

Brinemo i o sigurnosti naših zaposlenika, većina njih sada radi od doma. Iznimka su zaposlenici u centralnom skladištu, gdje su na snazi stroge preventivne mjere za sigurnost i zdravlje svih zaposlenika. Već su početkom ožujka na snagu stupile stroge preventivne mjere kod naših zaposlenika koji dolaze u kontakt s paketima. Brinemo o tome da se naši zaposlenici prilikom rada ponašaju odgovorno. Savjesno koriste zaštitne rukavice, zaštitne maske i gelove za dezinfekciju ruku, drže se na odgovarajućoj udaljenosti, a provjeravamo i njihovu tjelesnu temperaturu.

Redovito pratimo sve preporuke i upute HZJZ te ostalih nadležnih službi.

Informacije o dostavi

Naša internet trgovina u ovoj izvanrednoj situaciji i dalje djeluje neometano. Međutim, zbog povećanog broja narudžbi moglo bi doći do manjih zakašnjenja prilikom dostave, zato vas molimo za razumijevanje i strpljenje. Kolege u skladištu trude se kako bi vaša narudžba što prije došla do vas. Sigurnost i zaštitu naših zaposlenika i kupaca stavljamo na prvo mjesto, zato smo prilagodili naše poslovanje sukladno svim uputama HZJZ. Naša su mjesta za preuzimanje ponovno otvorena. Gotovinsko plaćanje moguće je samo uz osobno preuzimanje u našim mjestima za preuzimanje u Zagrebu.

Dostava na adresu i osobno preuzimanje

Beskontaktna i bezgotovinska usluga pomaže u smanjenju rizika zaraze virusom, odnosno može riješiti problem u slučaju da se nalazite u samoizolaciji i ne smijete stupiti u kontakt s dostavljačem:

  1. Izvršite narudžbu na Mall.hr te u Košarici odaberite opciju "Dostava na adresu" ili "Osobno preuzimanje";
  2. Odaberite način plaćanja te potvrdite vašu narudžbu;
  3. Na vašu ćete e-mail adresu dobiti obavijest dostavne službe ili obavijest da je narudžba spremna za preuzimanje u mjestu za preuzimanje.
  4. Ako ste odabrali osobno preuzimanje u mjestu za preuzimanje, nakon što primite poruku da je narudžba spremna, uputite se u mjesto za preuzimanje s maskom i slijedite sigurnosne upute.

Više o dostavi na adresu ili osobnom preuzimanju možete pročitati ovdje.

Najčešće postavljana pitanja i odgovori

Radi li internet trgovina kao i obično?

Internet trgovina MALL.HR i obrada narudžbi rade neometano.

Jesu li mjesta za preuzimanje otvorena?

Naša su mjesta za preuzimanje ponovno otvorena.

Kako mogu platiiti narudžbu?

Više o načinima plaćanja možete pročitati ovdje.

Gdje mogu preuzeti narudžbu?

Naša su mjesta za preuzimanje ponovno otvorena.

Koje je vrijeme dostave moje narudžbe?

Otprema narudžbi trenutno djeluje neometano. U slučaju odabira točnog datuma dostave, MALL.HR će narudžbu otpremiti jedan dan prije određenog datuma dostave, a vi ćete putem e-maila dobiti obavijest o otpremi. Savjetujemo vam da kod svake pojedinačne narudžbe pratite uslugu Praćenje narudžbe, gdje možete pratiti u kojoj je fazi dostave vaša narudžba.

Koji je trošak dostave?

Troškove dostave možete provjeriti ovdje.

Kako mogu izvršiti povrat artikla?

Molimo vas da ispunite obrazac za povrat artikla, gdje se na jednom mjestu nalaze sve informacije koje trebamo kako bismo izvršili povrat. Obrazac i više informacija o vraćanju artikla putem pošte pronaći ćete ovdje.

Želim više informacija. Kome se mogu obratiti?

Naša Služba za korisnike dostupna je na broju telefona 01 8000 190 ili putem e-maila info@mall.hr.

Radno vrijeme službe za korisnike: pon–pet, 8.00–19.00 i subota, 8.00–12.00. Zbog povećanog broja upita, molimo vas za strpljenje.