Cijena
Oznaka
Dostupnost
Kategorija
- Sortiraj prema
- Preporučujemo
- Najniže cijene
- Najviša cijena
- Popularnost
- Najprodavanije
Kombinirani hladnjak LG GBV22P0EPY može se pohvaliti kapacitetom hladnjaka od 277 l i kapacitetom zamrzivača od 110 l. Spada u energetski razred E i troši 257 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
Američki hladnjak LG GSVV80PYLL ima zapreminu rashladnog dijela od 416 l i zamrzivača od 239 l. Spada u energetski razred E i troši 352 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
Perilica rublja LG F4WR510SBW može se pohvaliti kapacitetom pranja od 10 kg i 10 unaprijed postavljenih programa. Spada u energetski razred A, a troši 46 kWh energije na 100 ciklusa.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
LG kombinirani hladnjak ima kapacitet hladnjaka od 234 l i kapacitet zamrzivača od 110 l. Spada u energetski razred E i troši 253 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
LG GBV3100EEP kombinirani hladnjak može se pohvaliti volumenom rashladnog dijela od 234 l i zamrzivača od 110 l. Smješten je u energetski razred E i troši 267 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
LG GBV7280CEV Kombinirani hladnjak u elegantnom crnom dizajnu može se pohvaliti volumenom hladnjaka od 277 l i volumenom zamrzivača od 110 l. Smješten je u energetski razred C i troši 174 kWh energije godišnje.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
Samostojeći američki hladnjak energetskog razreda F od nehrđajućeg čelika ukupnog volumena 530 l. LG GMB844PZFG ima Total No Frost tehnologiju, hladnjak ima i upijač mirisa, koji osigurava svjež zrak u prostoriji.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
Američki hladnjak LG GMB860PYDE može se pohvaliti obujmom rashladnog dijela od 321 l i zamrzivača od 209 l. Smješten je u energetski razred E, a godišnje troši 314 kWh energije.
Predviđeni datum otpreme: 17.11.
Tvrtka LG Electronics, Inc (LG) osnovana je 1958. godine. Vodeća je svjetska tvrtka u području potrošačke elektronike, kućanskih aparata i mobilne komunikacije. Slova L i G u krugu simboliziraju svijet, budućnost, mladost, humanost i tehnologiju. Nastoje održavati dobre odnose s kupcima širom svijeta.