Kinderkraft Dječja ležaljka FLO Mint, zeleno plava

Broj: 1265133002
Dječja ležaljka FLO odmah smiruje dijete i pogodna je za djecu težine od 0 do 9 kg. Možete se zabaviti interaktivnim jastučićima i ne brinite, ljuljačka je već osigurana. Ima sve što vam treba. Puna ležaljka za zahtjevne roditelje. Cijeli opis
85,01 €
Dostava MALL

Rasprodano

Broj: 1265133002

Mišljenje korisnika (0)

Martina S.
13.12.2022
Potvrđena kupnja
Za sada je super ljuljacka, malena ce sad 3 mj pa ju ljuljamo na najmanjoj brzini samo ili je stavimo bez ljuljanja, a melodije joj nisu sve bas zanimljive. Zanimljive su joj igrackice koje vise i koje se lagano s njom ljuljaju. S obzirom da je ona manja bebe jastucic je savrsen. Vezanje bebe jednostavno. Uglavnom svaki dan je sve vise voli i sve duze se igra u njoj. Takoder cijena je ok.
Danijela S.
26.12.2021
Potvrđena kupnja
Odlična stvar za relativno malo novaca!
Nikolina Ć.
17.8.2021
Potvrđena kupnja
Slabo njihanje.
Autor želi ostati anoniman
14.8.2021
Potvrđena kupnja
+
Autor želi ostati anoniman
26.7.2021
Potvrđena kupnja
Super stvar za te novce. Pogotovo ljeti dobro dođe mrežica za komarce. Tri brzine i mogućnost podešavanja nagiba. Kao manu bih navela glazbu, ima nekoliko zvukova, ali se oni sami učitavaju jedan nakon drugog, koliko mi se čini ne može se odabrati samo jedan zvuk i da na tome ostane već sam šalta dalje pa npr dođe do nekakvih zvukova zrikavaca koje moja beba npr nikako ne voli. I ne može se stišavati ili pojačavati ton. Ali može se ugasiti zvuk tako da služi svrsi, melodije i tako nisu razlog zašto sam kupila njihalicu. Jako zgodna stvarčica. Jako je lagana za prenošenje i lako se sklapa pa zauzima malo mjesta. I super stvar je što ima usb nastavak pa se može prištekati i na powerbank gdje isto radi tako da se može bilo gdje nositi. Mi je tako ponesemo i na vikendicu gdje nemamo struju i stavimo mrežicu tako da nema brige s komarcima. Mrežica odlično pokriva, komarci i sl. ne mogu se nigdje provući, prozračna je i visoka. Mislili su na sve
Tomislav D.
4.6.2021
Potvrđena kupnja
Dobar dan, Ležaljka kao ležaljka nije loša, medjutim ona se tako polako niiše da si mislim da nešto s njom nije u redu. Ne znam jel możda neka greška na ovoj? I dobili smo kabel za struju, koji se nema kam ustekat a i pise da je i na struju i na baterije
Roko I.
21.12.2020
Potvrđena kupnja