GEKO Potpuno univerzalni LCD T31 OBD2 tester za dijagnostiku automobila
Opis
Poboljšajte održavanje vašeg vozila i uštedite vrijeme i novac s potpunim univerzalnim LCD T31 OBD2 testerom za dijagnostiku automobila. Ovaj napredni dijagnostički tester dizajniran je za precizno i brzo otkrivanje problema u vašem vozilu, omogućujući vam da na vrijeme ispravite greške i produžite vijek trajanja vašeg automobila. Sa svojim jasnim LCD zaslonom koji je jednostavan za korištenje, OBD2 tester prikladan je za kućne majstore i profesionalne mehaničare.
- Univerzalna kompatibilnost: Kompatibilan sa svim vozilima koja podržavaju OBD2 protokol (vozila nakon 1996.).
- LCD zaslon: jasan i lako čitljiv zaslon omogućuje brzo tumačenje dijagnostičkih kodova i podataka.
- Širok raspon značajki: Uključujući brisanje kodova grešaka, pregledavanje podataka u stvarnom vremenu, informacije o vozilu (VIN, CID, CVN) i više.
- Jednostavan za korištenje: Plug-and-play funkcija omogućuje brzo povezivanje i korištenje bez potrebe za dodatnim softverom.
- Pouzdanost i točnost: Precizno detektira kvarove i probleme u vozilu, omogućujući vam pravovremeno djelovanje.
- Uštedite vrijeme i novac: Rano otkrivanje grešaka pomaže u sprječavanju skupih popravaka i nepotrebnih posjeta mehaničaru.
- Prenosivost: Kompaktan i lagan dizajn olakšava nošenje i spremanje.
- Ažuriranja softvera: Redovita ažuriranja softvera osiguravaju da je vaš tester uvijek ažuran i učinkovit.
Kompletan univerzalni autodijagnostički LCD T31 OBD2 tester je nezamjenjiv alat za svakoga tko želi imati punu kontrolu nad stanjem svog vozila. Sa svojim jednostavnim sučeljem, točnim rezultatima i širokom kompatibilnošću, ovaj tester je idealan izbor za svakoga tko želi uštedjeti vrijeme i novac na održavanju svog automobila. Uložite u pouzdanost i učinkovitost s našim OBD2 testerom i pobrinite se da vaše vozilo uvijek bude u vrhunskom stanju.
Uređaj se koristi za dijagnostiku motora svih OBDII kompatibilnih vozila sa 12V naponom i standardnim 16-pinskim konektorom.
- Napon napajanja: ; 8V – 25V
- Tijek rada: ; 52 mA
- Radna temperatura: ; od –20°C do 70°C
- Temperatura skladištenja: ; od –30°C do 80°C
- Zaslon: LCD rezolucije 128×64px, jednobojan s pozadinskim osvjetljenjem
- Ne ; za rad ne trebaju baterije i akumulatori – napaja se iz OBDII utičnice u autu
- Čvrst, nesalomiv kabel 63 cm
- Odmah nakon spajanja spreman za rad
- Dimenzije [duljina x širina x visina]: ; 115 × 70 × 20 mm
- Dvostruka dijagnostika sustava: ; motor i mjenjač
- Brza indikacija kvarova motora putem LED dioda: zelena, žuta, crvena
- Pročitajte ili obrišite šifru greške motora i prikažite opis greške
- čitanje brojeva; identifikacija vozila VIN
- čitanje brojeva; kalibracijski identifikacijski broj
- čitanje brojeva; CVN provjera kalibracije
- Višejezična podrška
- Čitanje i brisanje OBD-II grešaka: P0, P2, P3, U0 i kodovi specifični za marku: P1, P3, U1
- Čišćenje lampice CHECK ENGINE
- Pregledajte zamrznutu sliku
- Praćenje parametara rada motora u stvarnom vremenu – PODACI UŽIVO
- Provjera značenja kodova grešaka
- Prikaz informacija iz toka podataka senzora, podržava 249 vrsta parametara.
- Prikaži podatke o zamrznutoj slici i informacije o statusu I/M (status sustava emisije)
- SAE J1850 PWM (41,6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10,4 kbaud)
- ISO9141–2 (5 bita, 10,4 kbaud)
- ISO14230–4 KWP (5-bitno pokretanje, 10,4 kbaud)
- ISO14230–4 KWP (brzo pokretanje, 10,4 kbaud)
- ISO15765–4 CAN (11 bita, 500 kbaud)
- ISO15765–4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
- ISO15765–4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
- ISO15765–4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
- Nije podržano: Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V i IV, Škoda 1.2 MPI i 1.4 MPI Siemens
- Nemojte spaljivati DPF,
- Ne resetira kvarove ZRAČNOG JASTUKA i sigurnosnog pojasa
- Ne ispravlja greške ABS-a i ESP-a
- Ne dopušta kodiranje injektora
- Ne podržava kamione ili ruske automobile