Produljeno jamstvo

Artikl vam se pokvario nakon isteka jamstvenog roka? Produljite jamstvo za jednu ili tri godine.

  • Popravak možete riješiti direktno s nama.
  • Primjenjuje se na elektroničke i mehaničke kvarove nakon isteka jamstvenog roka.
  • Prepoznato je više od 96 % prijavljenih slučajeva.

Kada će vam produljeno jamstvo pomoći?

Riješiti ćemo sve uobičajene kvarove koji bi bili pokriveni dvogodišnjim jamstvom.

2F05AFB5-A116-4DD4-9BBC-E42983162015 Created with sketchtool.

Perilica rublja pokvariti će se 2 mjeseca nakon isteka standardnog jamstva.

Platiti ćemo popravak.

97B25CB6-1056-4FBA-8508-2C60F3106612 Created with sketchtool.

Tablet će prestati raditi 6 mjeseci nakon isteka jamstva i ne može se popraviti.

Platiti ćemo vremensku cijenu artikla.

Jamstvo možete produljiti vrlo lako.

Za artikle za koje nudimo uslugu samo označite „Produljeno jamstvo“.

Mi ćemo automatski dodati cijenu za produljeno jamstvo u vašu narudžbu.

Dokaz ugovaranja produljenog jamstva je račun kojeg izdajemo nakon isporuke.

Što ako se odlučim na povrat artikla u 14 dana?

Vratiti ćemo vam iznos koji ste platili za produljeno jamstvo.

Što je još dobro znati?

Što pokriva produljeno jamstvo?

Produljeno jamstvo odnosi se na sve česte kvarove koji su pokriveni standardnim jamstvom. Artikl je osiguran od električnih, elektroničkih ili mehaničkih kvarova koji nisu uzrokovani s vaše strane.

Što će se dogoditi u slučaju kvara u produljenom jamstvenom roku?

U slučaju kvara artikla u produljenom jamstvenom roku, platiti ćemo vam iznos popravka do vremenske cijene ili ćemo vam isporučiti zamjenski artikl. Ako artikl nije moguće popraviti, platiti ćemo vam vremensku cijenu artikla. Vremenska cijena je kupovna cijena artikla, snižena za 1 % za svaki mjesec koji je protekao od kupovine.

Što u slučaju da reklamiram proizvod unutar jamstvenog roka?

Ako reklamirate proizvod unutar jamstvenog roka i mi vam vratimo kupovnu cijenu, produljeno jamstvo će automatski isteći, a iznos za produljeno jamstvo biti će vam vraćen. Ako samo izvršimo zamjenu, produljeno jamstvo će se nastaviti.

Kako da prijavim kvar u vremenu produljenog jamstva?

Postupak je isti kao i u slučaju prijave unutar jamstvenog roka, a detalje potražite na adresi: https://www.mall.hr/jamstvo

Mogu li izvršiti popravak o vlastitom trošku?

Ne. Nažalost, te troškove ne možemo priznati i nadoknaditi vam ih. U slučaju popravka, bitno je da slijedite upute opisane više – u odgovoru na pitanje „Kako da prijavim kvar u vremenu produljenog jamstva?“

Dokumenty ke stažení

Sjednáním pojištění potvrzujete, že jste se seznámili se všemi dokumenty a souhlasíte s jejich zněním: