LIjepo zapakirano. Uredno dostavljeno (možda netko vidi problem u tome što ovako ozbiljnoj tvrtki treba više od tjedan dana da pogleda u skladište ima li naručeni proizvod i evidentira to u trackingu ali ja ne. To je jedna velika međunarodna tvrtka s velikim opsegom posla koja u ovim uvjetima poslovanja (koronapandemija) radi maksimalno moguće. Plaćeno. Sve. Ili gotovo sve. Lijepo je navedeno da ima "Glasovni nadzor preko daljinskoga upravljača", takozvanog Magic Remote daljinskog upravljača, ali tog upravljača nema u paketu. Zašto? Pa lijepo piše kako je "Primjeren za upravljanje daljinskim upravljačem AN-MR19BA", a to ne znači da ga ima. Shvaćate! Samo je "primjeren". Pustite sad banaliziranje i trivijaliziranje oko tvrdnji kako bi bilo primjereno da ovako ozbiljna, odgovorna i velika međunarodna kompanija obavijesti svoje kupce o mačku u vreći. Pardon, običnom daljnskom u paketu. Nasreću, ima i drugih bjelosvjetskih tvrtki koje odgovorno posluju kvalitetno komunicirajući sa svojim klijentima, pardon, mušterijama, pa kod njih možete dobiti takav "pribor", odnosno, Magic Remote daljinski za pristupačnu cijenu. Evo na primjer edigital.hr. Ako vam ne smeta dostava iz Slovenije, ne bi trebala ni ova iz Mađarske. Sve je to naše, europsko tržište. Osim toga, možete koristiti i zgodnu LG-jevu aplikaciju LG TV Plus koja će vaš mobilni telefon pretvoriti u jedan magični daljinski upravljač. Garancija dvije godine. Proizvod kupljen u rujnu 2020, dakle, očekujemo probleme negdje u kasno ljeto ili ranu jesen 2022. To naravno nema veze s Mall.hr iako se nadam da pastični ekran neće biti prva stvar koja će trebati popravak ili zamjenu. Naime, poprilično je to labavo pričvrščeno uz okvir da ostavlja dojam kako bi se lako moglo otkačiti i pokvariti. Jednostavno rečeno - "klapa". Osim toga, sam tv je jednostavno za postaviti i koristiti. LG-jev WebOS funkcionira uredno, aplikacije su solidne, zvuk jako dobar, slika 4K, bežična povezivost, itd. Eh, da! Cijena! Prava sitnica.