Philips 50PUS6754/12 LED 4K UHD televizor

Broj: 1416360
Philips televizor 50PUS6754/12 ima dijagonalu 126 cm (50''). Za odličnu sliku brinu Micro Dimming Pro i tehnologija Pixel Precise Ultra HD. Ima Ambilight osvjetljenje i operativni sustav Saphi. Cijeli opis
451,12 €
Dostava MALL

Rasprodano

Broj: 1416360

Mišljenje korisnika (0)

Mirjana D.
8.6.2020
Potvrđena kupnja
brz software, prednost je prečac za netflix na daljinskom, ledice kojima se način svijetljenja može mijenjati daju odličan ugođaj
Enis S.
19.5.2020
Potvrđena kupnja
Odličan tv, slika top, software takodjer brz
Danijel V.
10.3.2020
Potvrđena kupnja
Vrlo dobra slika za ovaj cjenovni rang, čak i HDR video je ugodan za gledati, ima Dolby vision i HLG gammu, HDR10+, upscaling radi odlično, u rangu puno skupljih televizora. Boje su lijepe, kontrast dobar i svjetlina ok. Uz malo naštimavanja u postavkama prikazuje i jako dobru sliku u mračnim scenama, što je inače boljka i mnogo skupljih televizora. Slika je oštra, bez treperenja i trzanja i zaista u razini skupljeg, gornjeg srednjeg razreda drugih marki. Zvuk solidan, softver dovoljno brz, brz odziv i za igre (ispod 20ms), HDMI arc, optički izlaz, 3.5mm izlaz, usb 3.0 guta sve živo, i velike datoteke bez trzanja ili usporavanja kao kod mnogih drugih televizora, HDMI 2.0, itd. plus ambilight. Jedino daljinski nije nešto, kao i ponekad mušičavi softver (zna ponekad zaštopati, ali u 99% slučajeva je stabilan i brz). Za ovaj novac (oko 3000kn) pun pogodak. Ugodno smo iznenađeni ovim Philipsom. Preporuka. Da ima ovdje ta mogućnost, dali bismo mu ocjenu 4,5. Ovako je petica, jer zaista za cijenu više vuče na pet zvjezdica.
miroslav č.
14.1.2020
Potvrđena kupnja
Sve pohvale na expeditivnosti
Marko F.
14.1.2020
Potvrđena kupnja
Odličan TV za tu cijenu. Dostava stigla jedan dan prije predviđenog termina!
Dragan M.
6.1.2020
Potvrđena kupnja
Odlican proizvod za cijenu. Vrlo dobra slika
Arian K.
8.12.2019
Potvrđena kupnja
Kvaliteta slike vrhunska - boje su dobre, dosta se moze podesavati, i nema ono da crna ne valja i da je na mjestima sa sivim "flekama" kao sto na nekim televizorima bude. Cak i kad ne gledate 4K/UHD snimak, poboljsava ono sto dobije najvise sto moze, pa i obicni HD izgleda dosta dobro. A kad imate 4K video, dozivljaj je bolji nego 3D - gleda vam se sta god je na ekranu samo zbog kvalitete slike. I ambilight opcija stvarno dodaje dozivljaju - moze se namjestiti da ide u skladu s onim sto je na ekranu (video), a moze i sa zvukom, ako npr. slusate muziku, daje dobre efekte. Zvuk je takodjer super. Ako cu jednu stvar izdvojiti da nekako mislim da bi moglo bolje to su aplikacije - ovo mi je prvi Smart TV, pa ne mogu uporediti s drugima, ali nekako smo ocekivali vise, a vecina ih je pretplate na neke video servise. Ima pokoja igrica i druge stvari, ali vecina me ne zanima. No i tu sto se tice rada, nema nikakvog kocenja ili bilo sta takvo, pa to radi glatko. Imam Netflix racun pa je to vrh, youtube je super, browser naravno, a super je preko miracasta spojiti druge uredjaje, pa npr. koristis mobitel kao mis/touchpad da ne moras na daljinskom nespretno upravljati po ekranu i birati slova lijevo/desno nego samo utipkas na tastaturi na mobitelu.
Ranko H.
5.12.2019
Potvrđena kupnja