Philips 4K UHD 70PUS8505 LED televizijski prijemnik, Ambilight, Android

Broj: 2541301
Smart TV s dijagonalom 178 cm (70") s rezolucijom 4K Ultra HD (3840×2160) ima prijamnik DVB-T/T2 (HEVC)/C/S2, rasvjeta Ambilight, OS Android 9.0, HDR, poboljšanje slike Engine P5 Perfect Picture, Wi-Fi, Bluetooth, Chromecast, LAN, HbbTV, glasovno pretraživanje, multimedijski USB player, snimanje na USB, DLNA, pregledavanje 360° videa, YouTube, Netflix, Dolby Atmos. Povezivanje 4× HDMI (ARC, CEC), 3× USB , optički zvučni izlaz, izlaz za slušalice. Cijeli opis
1.077,71 €
Dostava MALL

Rasprodano

Broj: 2541301

Mišljenje korisnika (0)

Danijel D.
6.4.2021
Potvrđena kupnja
Ovo je solidan tv za ovu cijenu.Android je odličan,isti sekund otvara aplikacije,kao što ima brz odaziv komandi daljinskog,što je znatno poboljšanje u odnosu na ranije modele.Upscaling dosta dobro podiže kvalitet slike SD,HD i FULL HD,tv programa.Međutim,tvorničke postavke slike su očajne,te se treba dosta igrat s postavkam slike da bi dobila prirodnija boja. Ima razlike u kvaliteti HDR i 4k sadržaja,tak da 4k video preko Youtubea izgleda fenomenalno i pokazuje pravu snagu i kvalitet ovog tv-a bez obzira koji stil slike odabrali u tvorničkim postavkam,dok na Netflixu boje izgledaju nekako isprano bez obzira na stil slike.Jedino stil ,,Živo'' i ručno podešavanje to donekle popravi. Međutim,ono zbog čega sam najviše zadovoljan s ovim tv-om,jest kako radi aplikacija HBO-GO,jer HBO GO nema 4K sadržaj a ovaj tv dosta dobro obrađuje sliku i podiže kvalitet.Ono što je najvažnije, HBO aplikacija ne šteka kao na starijim modelima. Ambilight je dodatan bonus.Gledanje filmova u mraku na 70' inchnom tv s ambilightom,praktički je imati kino dvoranu u vlastitom domu. Zbog loših tvorničkih postavki slike,ne mogu dat veću ocjenu od 4 zvjezdice,međutim ,tko ima strpljenja za korisničko podešavanje slike,od ovog tv-a može izvući maksimum u kojem će uživati.
Brz android
Brz odaziv komandi na daljinskom
Upscaling i obrada slike